Nieuwschierig nub theorie

dankjewel voor het kijken...ik had het in 3 Amerikaanse groepen gezet waarin de beheerder zei jongentje en ik ben hier toch wel van slag van ik schaam me om dit te zeggen echt waar maar ik had altijd de droom om moeder te worden van een meisje... zie mezelf niet als jongens mama... Ook al ben ik dankbaar dat ik moeder kan worden ik hoop dat dit went en ik weet dat hier een taboe op heerst om dit te zeggen?
 
Nou daar is toch niks ergs aan dat je graag een meisje wil! Hoop voor je dat wat wij zeggen klopt ? Er word altijd zo overdreven gedaan als je een voorkeur voor geslacht hebt. Als ik graag een big Mac wil en er zit een MC chicken in is dat ook even jammer maar toch eet ik me MC chicken ?? om maar een stom voorbeeld te geven, is toch menselijk
 
[quote quote=10435758]Nou daar is toch niks ergs aan dat je graag een meisje wil! Hoop voor je dat wat wij zeggen klopt ? Er word altijd zo overdreven gedaan als je een voorkeur voor geslacht hebt. Als ik graag een big Mac wil en er zit een MC chicken in is dat ook even jammer maar toch eet ik me MC chicken ?? om maar een stom voorbeeld te geven, is toch menselijk
[/quote]dankjewel ben blij dat je me begrijpt!
 
Terug
Bovenaan