NIeuwsflash voor alle "nieuwe" 2 jarigen!

Jemig, je knippert even met je ogen en er zijn gelijk tig nieuwe peutertjes jarig. Voor iedereen die ik gemist heb........

"Je bent nu twee, Zeg Nee. Op alles.
Ook als je ja bedoelt. Zeg Nee.
Hou vol. Je bent niet alleen.
Zeg Nee. En wacht op verdere instructies."

Groet, O.P.R.

Nou nee heb ik vandaag nog niet gehoord. Wat ik al wel een paar keer heb gehoord is  " ik wil" en " stop, mirthe doet zelf!" pffff net een paar uur 2, dat belooft nog wat.

Haha...komende zaterdag wordt Rebecca 2 jaar, maar die NEE fase is al een tijdje aan de gang hier. En ook zegt ze vaak: LEEVE, ze bedoeld dan dat ze het ZELF wil doen.
'Kecca leeve = Rebecca zelf', zegt ze dan. Soms zegt ze het nogeens duidelijker: "Kecca IK doen". Dan kan ik het beter maar aan haar over laten of anders vliegt het speelgoed of wat dan ook je om de oren. Hier een hele pittige dame!!! Lukt het uiteindelijk zelf toch niet, dan wordt ze boos en driftig en vliegt het speelgoed o.i.d. alsnog om je oren! Of ze gaat languit op de grond liggen boos zijn!
Tja...ik ben/word twee en ik zeg NEE...we moeten er maar doorheen moeders!

ooohh ik heb stiekum al gekeken maar moet nog een paar daagjes wachten. Vanaf zondag sluit ik me ook aan bij de O.P.R

SSStt niet aan mijn moeder vertellen
Kusje Tess

Kian heeft nog een maand voor hij zich aan mag sluiten, maar hij kijkt graag naar grotere kinderen. Het 'effe oe' (zelf doen) en 'nee' is hier ook al het gesprek van de dag (wat zeg ik: van de minuut).

Terug
Bovenaan