NIeuwsflash voor alle "nieuwe" 2 jarigen!

Hier ook nog een maand te wachten, maar we hebben hier al een hele tijd "hoefe niet" en "Jel doen"
Wanneer stopt dat eigenlijk? hahaha
Ik zeg wel eens nee je moet niks, poepen moet je anders krijg je buikpijn. Dan kijkt hij me aan en zegt; nee Jel niet poepie, kleine geetje (kleine scheetje)  
Maar dan is het hoefe niet in ieder geval wel even over voor hooguit 5 minuten

Troost je dames.
Na het "ik ben 2 en ik zeg nee-tijdperk" krijg je weer  de "ik ben drie en ik zeg nie-fase".
Heerlijk die peutertjes!

Tessie

sjemig Stijn is ook erg opstandig de laatste tijd... dan mag hij iets niet, gaat gewoon door met als gevolg dat ie in de hoek moet (ahhhhh) en dan komen er van die hele dikke tranen en ongelofelijk zielig smoeltje... zo verdrietig. Moet me dan inhouden om niet om het hoekje mee te gaan staan huilen. Ze weten het precies hè?

hahahaha ze gaan weer allemaal gelijk op! Ivar heeft het uiteraard ook al en kan ook in tranen uitbarsten als hij zijn trein niet mee naar bed mag (bv). Gelukkig zegt hij ook heel vaak enthousiast JA!!

Jenneke

Haha,grappig allemaal zeg.
Alleen herken ik het niet zo,volgens mij heb ik een abnormaal kind,haha.
Hij zegt wel vaak nee maar doet het dan wel gewoon zonder al te veel morren(huh,is dat een nederlands woord???)
Ik ben benieuwd wat ik nog voor mijn kiezen krijg.
De oudste heeft de hele peuterpuberteit eigenlijk niet gehad dus krijg ik nu dubbel?
Ik zeg nee,nu krijg ik er twee?
groetjes Tanja

Terug
Bovenaan