Nieuwsgierig kruidvat 2 voor 5.

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Even een kort berichtje van mij, nog nav mijn afgelopen cyclus.
Misschien weten jullie nog dat die erg vreemd was en dat mijn arts zei dat de zwangerschapstesten van de kruidvat 2 voor 5 ook op lh reageren? Nou dat is helemaal, waar!

Een raar verhaal, vond ik, dus wilde het zelf zien. Daarnet een een knalpositieve ovulatietest, dus daarna met dezelfde urine een kruidvattest gedaan. En wat denk je? Goed positief! Niet knal, maar wel overduidelijk.

Vandaar waarschijnlijk ook dat je met de kruidvattesten al vroeg positief kan testen. Denk dat het beetje lh dat elke vrouw altijd in haar lijf heeft, de test net wat eerder positief uit laat slaan dan een andere test, omdat deze hier ook op reageert.

Houd dit dus even in je achterhoofd als je echt een paar dagen voor je nod wilt gaan testen. Zeker als je een onregelmatige cyclus hebt en je wat eerder dan je verwachte nod wilt testen, zijn deze testen misschien niet zo'n goede keus.

Liefs Daisy

Hoi,
Fijn dat je het voor ons getest hebt, weten we dat ook weer;-)

Als er dames zijn die graag vroeg willen testen en geen dure test willen kopen, dan raad ik aan om online bij testjezelf.nu zwangerschapstesten te bestellen. Deze zijn speciaal om 4 dagen voor je NOD te testen. Ze leggen op de site ook uit dat je niet eerder moet testen, omdat er dan nog en risico is op een vroege miskraam.
Ik ben erg tevreden over deze testen. Bij mijn dochter testte ik 2 dagen dagen na nod en binnen 2 sec verscheen de streep al!
Ik hoop dat jullie wat aan deze info hebben.

Liefs Maartje

Hey Daisy,

Wat goed dat je dat hebt uitgetest zeg! Zo zie je maar weer.....maar dat is toch best link dus, om eerder te testen. Ik ben blij dat ik dat eerder nog niet wist want ik testte ook 5 dagen voor nod al (licht) positief maar goed......misschien is het ook weer bij elke vrouw anders maar het verklaard voor jou een hoop denk ik.....

Hoe is het verder met je? Gaat het een beetje? Ben eigenlijk wel heel benieuwd of je al wat meer weet over jullie ivf traject.....enig zicht op hoe of wat want ik vind echt dat jullie nu aan de beurt zijn.

Ohja, ik kreeg gister nacht opeens een email van jou, op mijn prive account (om 03:15) Stond een of ander raar bericht in dus ik denk dat je ff je email/hotmail moet checken want die zal je vast niet zelf hebben verstuurd.

Het beste lieverd! Liefs Lynn.

Mijn hotmail is idd door iets of gebruikt... Heb direct mijn wachwoord veranderd!

Hier gaat het redelijk. Heb mijn rust wel weer gevonden, alle moeheid komt er weer eens uit. Ik moet zeggen dat zo 2 maanden zonder hormnen ook wel even lekker is!

Wat betreft de ivf hebben we vrijdag het eerste gesprek. Dan krijgen we te horen welke en hoeveel hormonen ik moet gaan spuiten. Spannend!

Ik zal dan ook wel weer een update plaatsen!

Hoe is het met jou? Jij zal bijna je eerste echo hebben denk ik?

Liefs Daisy

Lekker toegeven aan je vermoeidheid hoor! Is ook niet gek na alle inspanningen en emoties. Ben blij te lezen dat je je rust hebt gevonden en indd 2 maanden zonder hormonen zal ook wel even fijn zijn.

Spannend meid a.s. vrijdag.....weer een stapje dichterbij jullie wondertje. Zie je er tegenop om het ivf traject in te gaan? Is toch heel anders als iui....
Ik hou je iig in de gaten meid! Sterkte!

Met mij alles oke, mag niet klagen ook al beginnen de kwaaltjes flink te komen.....heb indd volgende week dinsdag de eerste echo, spannend!

Succes lieverd! Hou je taai! Liefs Lynn.

Ivf wordt idd wel zwaarder, maar eigenlijk kijk ik er wel naar uit. Klinkt misschien heel stom, maar we weten dan tenminste of de bevruchting goed paatsvindt. Toch weer een stapje verder in het onderzoek.

Ik geloof niet zo in de toekomst lezen enzo, niets voor mij, maar ik heb toch al van verschillende kanten gehoord dat mei mijn maand wordt. Wie weet! Dat zou dan na terugplaatsing 1 al zijn!
Ik moet er niet teveel waarde aan ecten, maar net als toen we met iui begonen, heb je toch hoge verwachtingen. Er is tenslotte maar een zeer klein percentage stellen dat helemaal niet zwanger wordt en daar ken ik er 2 van. Dan is dat hele kleine deel al opgevuld, denk ik dan!

Straks even bakkie bij mij schoonouders in Leidschendam doen, daar blijven we eten, dus een gezellige dag voor boeg!

Jij veel plezier met de echo!

Liefs Daisy

Hoi Daisy! Jeej wat slecht zeg van die testen.... Ik zou in ieder geval die testen niet meer vertrouwen! Een zwangerschapstest hoort maar op 1 hormoon te reageren en dat is HCG!
Succes vrijdag, ik duim voor je!

Hoi Daisy,
Wat goed dat je dat even getest hebt! Goed uitkijken dus met vroeg testen!
Ik had inderdaad ook een mailtje in mijn hotmail van je, heb de link maar niet geopend.
Liefs

Terug
Bovenaan