Nieuwsgierig kruidvat 2 voor 5.

Hey Daisy,

Dat verklaart een hoop! Thanks!

En nu op naar IVF.... Spannend! Lekker rustig aan en laat alles maar eens rustig over je heen komen. Er komt veel op je af straks. Het geeft inderdaad een fijn gevoel dat je iig weet of de bevruchting en deling plaatsvindt! Zo hebben wij het ook ervaren deze eerste keer. Elke keer weer een stapje verder. Heel veel succes, meis!!

Liefs Anna x

Hey Anna,

We laten het idd gewoon over ons heen komen. Met een beetje geluk valt de eerste keer precies in mijn vakantie. Dn heb ik even geen omkijken naar vervanging regelen op mijn werk enzo en kan ik me even helemaal richten op de ivf. Lekker mijn rust pakken tussendoor enzo.

We gaan het wel weer zien. Voorlopig nog even wat minder aanwezig hier, maar zal vrijdag na de intake nog even een update plaatsen!

Liefs Daisy

Zo goed hey, dat je die uitgetest hebt.

Belachelijk eigenlijk dat die dan ook op de LH waarde reageren he!

Nou meis, neem lekker je rust en tijd voor je eerste ivf behandeling. Ik duim heeeeeeeeeel erg hard voor je dat het de eerste keer raak mag zijn. En ik hoop dat Mei idd JOUW maand is!!!

Liefs

Hey Daisy,

Kreeg vannacht weer een mailtje van je dus ik denk dat er nog steeds iets niet helemaal lekker gaat met je email.....Denk laat het je toch maar ff weten, hoop dat je dit nog leest.

Ja, ik had er ook weer 1. Ik heb het ook eens gehad en toen een mail naar hotmail gestuurd en zij hebben alle virussen verwijderd voor mij.

Succes vrijdag met de intake!

Hey Lynn,

Heb weer mijn ww veranderd... baal hiervan zeg.... Heb nu maar lukraak wat tekens gebruikt, misschien dat dat helpt...

X

Terug
Bovenaan