<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben even benieuwd... welke leuke dingen / tradities / gekkigheden die je kan herinneren uit jouw jeugd wil je onthouden en doen met jouw eigen kinderen? </span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik trap af:</span></p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Een tentje opzetten in de huiskamer of in de tuin, en de ouders moesten dan ‘bedienen’ dus diner koken en komen brengen en ontbijt komen brengen alsof je op een camping staat (croissant / stokbrood)</span><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Per kind 1x per jaar met één van de ouders gaan doen wat je leuk vond. Kind mag kiezen. Bijv samen zwemmen of naar de Efteling. En dan dus één op één. Normaal doe je altijd dingen met het gezin, maar juist die momenten met elkaar vond ik bijzonder! En wil ik zelf ook met mijn eigen kind gaan doen.</span><div><ul class="Apple-dash-list" style="margin: 0px; padding-left: 2em; list-style-type: none;"><li style="caret-color: #454545; color: #454545; font-family: UICTFontTextStyleBody; font-size: 15px;"> </div>