Nieuwsgierig! Leukste herinneringen en tradities

Als,9,jarige,op fietsvakantie met mijn pa. In 3 dagen naar de rest fietsen op de camping. Keek ik echt al heel lang naar uit, want we deden dat allemaal toen we 9 waren en ik ben nr. 3?  
Fietsvakantie met mijn moeder en zus. Toeb gingen we een week fietsen. 
Vakantiegeld en dan ook eens snoep mogen kopen van ons geld. Maar ook een leuke vakantie herinnering. 
Op vakantie heel vroeg opstaan om dan de herten te gaan zoeken. 
Kamperen. 
Wisselen van plek waar we zaten aan tafel. Hadden vaste plekken om elke avond gedoe te,voorkomen en die werden maandelijks gewisseld. Kiezen wat je wilde eten op je verjaardag. 

Wat een leuke vraag!
Hier was een hut of tent maken en daar dan in mogen eten ook geweldig.
Wat ik achteraf ook heel leuk (en opvoedtechnisch slim vind): de ene zondag kookten mijn moeder en ik en de andere week mijn broertje en vader. Zo leerden we recepten lezen, koken etc. Dit hebben we echt jaren gedaan! Leuke herinneringen aan.

Wat een leuke reacties allemaal! Heerlijk om dit soort tradities / herinneringen ook met / voor ons eigen kroost te doen! 
dat vakantie snoep ontbijt klinkt trouwens echt fantastisch haha misschien ga ik die er ook wel in brengen! 
en dat koken in het weekend is ook heel leuk en tegelijkertijd leerzaam. Nice! 

Uit school glaasje limonade drinken met mama
De hond uitlaten met elkaar (lekker over de oude spoordijk struinen)
Met elkaar op pad gaan (kinderboerderij, etc.)
Met mijn broertje een prive zwembad opzetten voor de tent in de vakantie (was een opblaas bootje en wij die maar vullen met van die kleine kinder gietertjes bij het kraantje 10 tenten verderop)

Terug
Bovenaan