Nieuwsgierig: waar kom je vandaan?

Hilma, 30 jaar, moeder van een zoon van 7, een dochter van 6, een zoon van 4 en een zoon van 2, en morgen ook precies 39 weken zwanger en dus ook 7 dec. uitgeteld. Ben een echte huismoeder, getrouwd met een geweldige man en woon in een klein dorpje onder in de prov. Groningen, Mussel.

Daisy, 28 jaar, vandaag 39 weken zwanger, woon in Etten-leur (Brabo), verzorgende ig in woonzorgcomplex

wendy,25 jaar twee dagen overtijg van de tweede,en kom net als deez uit etten-leur,ben cassiere bij dirk van den broek.(nu effe niet tot half februari haha) en we wachten nog steeds op onze zoon.

Hoi,

Ik ben Diana, getrouwd met Ramon.
24 jaar en woon in Enschede
En ik ben werkzaam bij de Marine als administratief medewerkster.

Hoi,

Ik ben Gyöngy (Rubensvrouw... maar wel 10 kilo lichter dan voor mijn zwangerschap ). Ik ben 32 jaar en huisarts van beroep. Tot mijn verlof werkte ik als waarnemer, dwz invaller bij ziekte en vakantie en diensten op huisartsenposten. In week 37 van mijn zwangerschap heb ik gesolliciteerd en ben aangenomen bij een gezondheidscentrum! Ik ga daar per 1 maart voor 3 dagen in de week werken.
Ik woon in Houten samen met mijn man en dochter Roos, van 2,5.
Op 22 november ben ik bevallen van dochter Lotus.

Groetjes,
Gyöngy

Hallo!!!

Mijn naam is Jessica, ben 24 jaar. Mijn vriend heet Henk en is 33. Wij zijn zwanger van ons eerste kindje en waren eigenlijk 28 november uitgerekend.
Wij wonen in Hellevoetsluis (ZH)  en zijn allebei werkzaam als hoofdagent bij de politie van Rotterdam-rijnmond.

Doei liefs Jessica

Terug
Bovenaan