Nieuwsgierig: wenkbrauwen / wimpers jullie baby?

<p>Niet omdat ik denk dat er iets geks is ofzo, maar ben gewoon benieuwd hoe dit bij jullie baby’s is! Mijn zoontje (8 wkn) heeft al sinds de geboorte donkerblond haar, maar had bij zijn geboorte geen wimpers of wenkbrauwen. Nu wel wimpers, maar nog steeds geen wenkbrauwen. Heb een babyfoto van mezelf gezien en ik had ze wel (maar ben dan ook vrij donker). Mijn vriend is blond met blauwe ogen, weet niet hoe het bij hem zat als baby ;).</p><p>Ben zoo benieuwd hoe onze zoon er uiteindelijk uit gaat zien qua oogkleur en haarkleur. Oké random vraag dit haha.</p>

Mitchell had bij de geboorte donker haar, maar ook geen wimpers en wenkbrauwen. 
Bij is nu 7 weken en de wenkbrauwen worden steeds donkerder en ook de wimpers zijn er nu, en worden donkerder. 
Ik ben ook benieuwd wat voor oogkleur hij uiteindelijk gaat krijgen. 
Zelf had ik heel donker haar, en met een jaar of 3 was het hoog blond(bijna wit). En nu bruin

Mijn uk was heel erg blond! Heel lichtjes waren zijn wenkbrauwen en wimpers ts zien. Nu heeft hij prachtige lange wimpers en blonde wenkbrauwen en haar. 

Onze meid is geboren met donker haar, lange wimpers en donkere wenkbrauwen . Nu bijna 3 maanden en ze begint blond/rossig te worden. Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden.

Onze zoon is ook geboren met donker blond haar, wenkbrauwen en prachtige lange wimpers waar ik jaloers op ben ;-)
Nu 3 maanden oud en alles nog hetzelfde..

Mijn dochtertje had vanaf de geboorte een bos haar stevige wenkbrauwen en mega lange wimpers.
Ben zelfs benieuwd wanneer alles gaat uitvallen.
Als baby had ik dat blijkbaar ook

Onze dochter had bij de geboorte donker haar, wenkbrauwen en lange wimpers, nu heeft ze rossig haar rossige wenkbrauwen, ze is bijna 3 maand. Ben benieuwd:)

Mijn zoon had bij de geboorte blond rossig haar, geen wimpers , geen wenkbrauwen!nu 11 weken en blond haar ( af en toe een rossige gloed) met bruine lange wimpers en blonde wenkbrauwen zo blond dat ze amper zichtbaar zijn!net als zijn moeder ? ik heb ook blond haar en mijn wenkbrauwen zijn zo blind dat ze niet zichtbaar zijn?

Terug
Bovenaan