Nieuwsgierig: wenkbrauwen / wimpers jullie baby?

Onze jongen had bij de geboorte donkerbruin haar, flinke bos ook. Geen zichtbare wimpers en bijna geen wenkbrauwen. Nu blond haar, nog steeds een mooi bos, bruine wimpers en lichte wenkbrauwen ? Ik ben blond en m'n vriend heeft donkere krullen. Kan dus nog alle kanten op gaan, ben heel benieuwd.

Mijn zoontje was tot 1,5 jaar zo kaal als wat. Alleen mega lange blonde wimpers. Toen zijn haar begon te groeien was hij licht blond. Hij is inmiddels 4 en is donkerblond geworden. Nog steeds mooie lange wimpers, maar nauwelijks wenkbrauwen. 
Mijn dochtertje is geboren met bruin haar en die licht op. Ze is nu 15 maanden en ook donkerblond met een rossige gloed. Geen wenkbrauwen nog, maar wel al mooie wimpers (niet zo lang als haar broer destijds). 
Ik ben donkerblond en mijn man heeft ook bruine krullen. Ik ben benieuwd.

Aah wat grappig dit allemaal te lezen! Ik ben dus ook heel benieuwd. Ik heb bruin haar, bruine ogen en een beetje een donkere huid. Mijn vriend dus niet, die is blond met blauwe ogen en een lichte huid. Wij hadden beiden eerder verwacht dat onze zoon wat donkerder zou zijn (dominant over licht dacht ik haha), maar volgens mij lijkt hij echt veel meer op mijn vriend! ? Kan overigens nog steeds alle kanten op natuurlijk, alleen als we babyfoto’s vergelijken (net gedaan) lijkt hij op hem.

Terug
Bovenaan