Nieuwsgierig!!!

Jullie hebben dit onderwerp ongetwijfeld al eens gehad, maar ik ben nieuw, en nieuwsgierig naar de bezigheden, leeftijd etc van de dames op dit forum!! Ik heb mijzelf nooit fatsoenlijk voorgesteld dus zal ik dat eens even doen. Mijn   naam is dus Linda en ik kom uit het noorden van het land, de provincie Drenthe uit een plaats in de buurt van Assen. Ik werk als ziekenverzorgende in een verpleeghuis voor 20 uur per week, werk dus ook 's avonds, weekenden en feestdagen. Ik ben getrouwd en we hebben twee zoontjes, Mika van bijna 4 en Jari is geboren 29 okt 2006.   Ik ben gaan kijken op  dit forum omdat Jari veel problemen had met doorslapen en vond het hier gezellig en ben dus mee gaan kletsen! Ik ben 31 jaar. Groetjes Linda

Leuk idee; er zijn de laatste tijd tenslotte weer veel nieuwe meeschrijvers bijgekomen!

Ik ben Jacoline, getrouwd en we hebben 1 dochter: Lara van 30 november 2006. Ik ben zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend op 31 augustus 2008.
We wonen in de buurt van Gouda, Zuid Holland. We hebben 2 katten en 2 konijnen.
Ik werk 32 uur per week als woonconsulent bij een woningstichting, mijn man zorgt voor Lara (zit zelf in de ziektewet en nog niet in staat om weer te gaan werken).

Hmm, fotootje wil even niet lukken. Dat probeer ik later nog wel een keer, want ik vind het wel leuk om mijn poppie te laten zien!

Ik heb me volgens mij wel eens voorgesteld maar dat is al weer een tijdje geleden.

Ik ben Femke, 31 jaar (nog een maand), getrouwd en heb twee kinderen Sophie (22-10-2004) en Floris (7-11-2006).
Ik woon in Soest en werk 28,8 uur als pensioenadviseur bij een pensioenfonds ( ik werk de ene week 3 dagen en de ander week 4 dagen). Sophie en Floris  gaan 3 dagen naar het kinderdagverblijf.

Groetjes Femke

Hallo!

Ik ben Priscilla bijna 37jaar geleden geboren in Arnhem,in '99  getrouwd met Nikos die grieks is, en we wonen op Kreta.
11Jaar geleden kwam ik hier werken hotelentertainment voor een hotelketen  en heb dat jaren gedaan. Heel wat anders dan kunstgeschiedenis wat ik in Groningen heb gestudeerd!
Tot ik m'n 1ste kindje kreeg, Ioannis feb. 2005. Toen wou ik niet meer de hele dag werken en  werkte ik overdags in de beachbar.Nu werk ik sinds vorig jaar in de receptie. van 7-15 of van  15-23
Ben in nov.2006 weer mama geworden van Billy. Nu ben ik 13w5dgn zwanger van de derde. Ik werk van april t/m oktober normaal gesproken, de andere 5 mnd ben ik bij m'n kindjes. Eind volgende maand weer aan de slag, kids naar kdv.
Ik vind t forum leuk om op de hoogte te blijven van 'Nederlandse nuchterheid'  en gewoon leuk in t ned. kletsen. Ik kom elk jaar wel in Ned. om fam. en vrienden te bezoeken en zij komen ook hier.
 groetjes,Priscilla

Heeej,
Ik ben manuela 19jaar en woon in breda, Heb een zoontje Dani Jaedon 3-12-2006 (van 15maanden oud) en ben  zwanger van de 2e die in augustus zeer welkom is.(ben nu 17weken zwanger).
Kben getrouwd,woon samen met mn man en kind(eren)
En ben fulltime huisvrouw/moeder.. mn man doet als werk in de hoogspanningslijnen we   rken!
Dit was het volgens mij wel een beetje haha!!

Liefs,
Manuela

hey leuk!

ik ben nienke,28 jaar jong en de trotse moeder van aaron jesse(24-11-2006)sinds 3 jaar getrouwd met henk(45 jaar jong  en trotse vader van ellen,annelies,pim en aaron)
ik woon in hengelo (o) en werk 21,5 uur in een sportzaak, dat zijn 3 vaste dagen in  de week.en ben sinds kort helemaal verslaafd aan hyves

volgens mij was het dat wel weer!!!

groetjes nienke...

hoi hoi,

ik ben danielle 28 jaar ( nog twee dagen) getrouwd sinds anderhalf jaar.
we hebben een dochtertje linsey van 10-11-2006
verder hebben we drie honden en een aquarium vol met vissen.
we wonen in gelderland ( arnhem)
ik werk 28 uur per week in een verpleeghuis met dementerende bejaarden.

groetjes danielle

Ik ben Toos, 29 jaar en dit jaar 6 jaar getrouwd. Ben mama van Iris die op 25 oktober 2006 5 weken te vroeg geboren werd.
Ik werkte als begeleidster op een woongroep voor mensen met een verstandelijke handicap maar 2 weken na mijn verlof heb ik mijn ontslag ingediend omdat ik meer bij mijn dochtertje wilde ziijn. En ze een echte flesweigeraar was.
Wij wonen in Heijningen, een klein dorpje in Noord-Brabant.
Ook hebben wij nog 2 konijnen en een cavia, rest van het beestenspul is de laatste tijd overleden........ ouderdom...hm.

Terug
Bovenaan