Nieuwsgierig!!!

Jullie hebben dit onderwerp ongetwijfeld al eens gehad, maar ik ben nieuw, en nieuwsgierig naar de bezigheden, leeftijd etc van de dames op dit forum!! Ik heb mijzelf nooit fatsoenlijk voorgesteld dus zal ik dat eens even doen. Mijn   naam is dus Linda en ik kom uit het noorden van het land, de provincie Drenthe uit een plaats in de buurt van Assen. Ik werk als ziekenverzorgende in een verpleeghuis voor 20 uur per week, werk dus ook 's avonds, weekenden en feestdagen. Ik ben getrouwd en we hebben twee zoontjes, Mika van bijna 4 en Jari is geboren 29 okt 2006.   Ik ben gaan kijken op  dit forum omdat Jari veel problemen had met doorslapen en vond het hier gezellig en ben dus mee gaan kletsen! Ik ben 31 jaar. Groetjes Linda

Leuk idee; er zijn de laatste tijd tenslotte weer veel nieuwe meeschrijvers bijgekomen!

Ik ben Jacoline, getrouwd en we hebben 1 dochter: Lara van 30 november 2006. Ik ben zwanger van ons tweede kindje, uitgerekend op 31 augustus 2008.
We wonen in de buurt van Gouda, Zuid Holland. We hebben 2 katten en 2 konijnen.
Ik werk 32 uur per week als woonconsulent bij een woningstichting, mijn man zorgt voor Lara (zit zelf in de ziektewet en nog niet in staat om weer te gaan werken).

Hmm, fotootje wil even niet lukken. Dat probeer ik later nog wel een keer, want ik vind het wel leuk om mijn poppie te laten zien!

Ik heb me volgens mij wel eens voorgesteld maar dat is al weer een tijdje geleden.

Ik ben Femke, 31 jaar (nog een maand), getrouwd en heb twee kinderen Sophie (22-10-2004) en Floris (7-11-2006).
Ik woon in Soest en werk 28,8 uur als pensioenadviseur bij een pensioenfonds ( ik werk de ene week 3 dagen en de ander week 4 dagen). Sophie en Floris  gaan 3 dagen naar het kinderdagverblijf.

Groetjes Femke

Hallo!

Ik ben Priscilla bijna 37jaar geleden geboren in Arnhem,in '99  getrouwd met Nikos die grieks is, en we wonen op Kreta.