Nieuwsgierig!!!

Jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk zo'n voorstelrondje, ook al is het voor mij sommigen een opfrisrondje, even weer goed te weten wie ook nog maar wie is.

Zelf ben ik dus Janine, ben 28 jaar.  Bijna 3 jaar getrouwd  met Stijn en samen hebben we aan zoontje Erikjan die geboren is op 8 november 2006. Morgen ben ik 25 weken zwanger, dus dit kindje komt in juli.
We wonen in Duitsland, Haren, dat ligt net over de grens bij Emmen. Zelf kom ik  uit Nieuwlande, dat bij Hoogeveen ligt.
Omdat we graag groot wilden wonen en betaalbaar zijn we voordat Erikjan kwam naar Duitsland verhuisd. We hebben twee  honden, Rocco en Joska, 2 konijnen, 2 kippen en 2 shetlanders. De cavia's zijn een paar weken geleden heel vreemd doodgegaan.
Ik sta voor de klas als lerares Duits (hoe kan het ook anders), 3 dagen per week en dan past mijn moeder op. Mijn man heeft een APK (auto) bedrijf in Emmen.

Janine

hihi onder het motto beter laat dan nooit zal ik me ook nog eens voorstellen omdat ik al een tijdje niet mer ben geweest. .. . .

ik ben ingrid ik ben 23 jaar (oud of jong wat je wil) ik heb een zoontje Daniël van 24-10-2006 en ben alleenstaand ik woon nog bij mijn vader en dat bevalt me eigenlijk wel goed momenteel wekr ik nog niet   ... wij wonen nu in venlo (limburg) maar willen graag verhuizen richter Hasselt of zwolle daar in de buurt maar daar zijn we nog niet helemaal uit ...   zo dat was het . wel leuk om zo verhalen te lezen wat iedereen doet !

groetjes Ingrid

Hoi hoi

Ik ben meer van het lezen dan dat ik reageer meer zal me toch even voorstellen.
Ik ben Daphne 20 jaar en ik heb een vriend patrick 21 jaar. Samen hebben wij een zoontje Devano geboren 26-11-2006. Sinds vorige week hebben we eindelijk een eigen huis. We hebben altijd bij mijn vader gewoond en daarna ook ff bij kennissen maar nu dus iets voor onszelf.

Groetjes Daphne

Hoi,

Hier nog 1 die meer van het lezen is. Ik lees mee vanaf de zwangerschap, echt leuk!!
Ik ben 28 jaar, woon samen met mijn man op een boerderij in drenthe. We zijn 2 en een half jaar getrouwd.
Heb altijd in de zorg gewerkt, nu lekker thuis bij mn meissie die geboren is op 26 december 2006.

Terug
Bovenaan