NIEUWSTE TREND; "Ik slaap s'nachts in 1x niet meer door!"

Hallo allemaal

Tieme slaapt al een tijd door van 23 tot 7.30 maar de afgelopen 3 nachten is meneer weer aan het pruttelen om 5 uur, hij slaapt dan nog wel en als ik zijn speentje geef is het goed tot hij hem weer kwijt is. Dit gaat soms ook wel een uur door, kwartier slapen en dan begint het weer.
Ik hoop dat het snel weer over is of iets later begint want 5 uur vin dik toch echt nog midden in de nacht.
Iedereen veel succes met de wallen!

groetjes Anke

Hoi hoi,

ja dat doet mijn zoontje ook niet meer doorslapen s'nachts en dt sinds de klok en uur teurg gegaan is. Hij   is dan om 5:00 klaarwakker en is niet meer van plan om te gaan slapen en dan geef ik hem zijn speentje maar dan blijf ik om het halfuur opstaan om zijn speen te geven. Om dan om 6:30 zijn eerste flesje   geven, ik ben nu ook elke dag kapot want na 5:00 slaap ik ook niets meer en aangezien mijn knulletje na de 1e fles meestal ook niet wil gaan slapen ,zodat ik ook niet nog even naar bed terug kan. Hij is nu 3 mnd en voor de klok ging het heel goed met de nacht doorslapen tot 7 uur.

Groetjes Ellen

hoi hoi

nou hier nog zo'n meisje.. yara word tegenwoordig ook weer rond half 5 wakker en pruttelt en huilt.. even een speentje en ze slaapt weer een kwartier.. tegen de tijd dat ik er een beetje moe van word en een fles maak is ze met geen kanon meer wakker te krijgen en kan de voeding dus de afvoer in .. en dan slaapt ze verder tot half 9.. mama alleen niet meer, dus ook hier zijn de wallen weer aan het groeien.. vandaag is ze 14 weken en dacht dat we nu wel de smaak van het slapen te pakken had.. maar nee.. ach.. als jullie kids er ook last van hebben zal het wel weer een periode zijn..

succes moeders!

groetjes jose en yara

Hier nog een lotgenoot!
Sinds die klok een uur terug is, is het feest! NOT!!!
We zijn toen ook een weekje met vakantie geweest dus dat was natuurlijk al wennen voor Mike, toen ook elke nacht stipt om 5 uur wakker, eenmaal thuis ook.  Dinsdagnacht  was het zelfs 4 uur en woensdagnacht half 5. Gelukkig was het afgelopen nacht 5.45 dus er zit al weer verbetering in.
Ik heb ook gehoord dat je een terugval kan hebben als ze eenmaal doorslapen. Echt niet blij mee, we waren juis zo blij dat ie zo rond half 7 / 7 uur kwam!
Ik hoop dat het nu voorbij is en dat ie weer lekker door gaat slapen. De wijkverpleegkundige zei ook donderdag bij mn bezoek dat ik meer voeding moecht geven, dus 5x 200ml dan heeft ie een meer vol gevoel...hoop dat het zo is!!

gr. babbelaartje

Hallo allemaal,

Ik ben aan de ene kant wel blij dit te lezen.
Die kleine meid van mij sliep vanaf 3 weken door en sinds een paar weken al niet meer.
Rond 3 uur klaar wakker. Misschien een keer een speentje maar die helpt ook niet altijd om haar weer in slaap te krijgen.
Je gaat van alles denken, heeft ze honger, heeft ze het koud aangezien ze altijd boven de dekens lag, heeft ze misschien pijn....maar dat alles is het niet en toen ik vorige week een beetje de hoop opgaf en dacht dat ze nooit meer door ging slapen slaapt ze de af gelopen 3 nachten weer door tot 6.00 uur....dus meiden er is hoop ook dit gaat dus weer over!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Kim.

Terug
Bovenaan