niezen en urine verlies

@ butterfly,

ja dat weet ik eigenlijk ook wel, maar vind het zo vies als die rommel in mijn broek komt. Vooral als je dan net die zalf hebt aangebracht, en dan met dat urine verlies erbij vind ik het toch een frisser idee om een inlegkruisje te gebruiken.

Ik ga in ieder geval informeren naar die oefeningen voor mijn bekkenbodemspieren dan komt het vast wel goed.

bedankt allemaal.
 
@jeanine. als je ook na de zwangerschap last van urineverlies houdt moet je hiermee naar het ziekenhuis gaan, daar kunnen ze namelijk een bandje om je blaas maken waardoor dat overgaat, dus dan hoef je er echt niet voor altijd mee te lopen! dit is trouwens maar een kleine ingreep waarbij je een halve dag in het ziekenhuis bent. want voor altijd urineverlies, dat is niet nodig!!!
 
@jeanine. als je ook na de zwangerschap last van urineverlies houdt moet je hiermee naar het ziekenhuis gaan, daar kunnen ze namelijk een bandje om je blaas maken waardoor dat overgaat, dus dan hoef je er echt niet voor altijd mee te lopen! dit is trouwens maar een kleine ingreep waarbij je een halve dag in het ziekenhuis bent. want voor altijd urineverlies, dat is niet nodig!!!
 
@poiuytrewq
Dat had ik ook gehoord ja. Heb me er nog niet in verdiept. Ik hoopte dat het over ging met blijven oefenen, maar dat zit er niet in.
Maar ik wilde wachten met iets aan de blaas te doen tot ik mijn kinderen heb. Ik ben bang dat het anders misschien weer erger wordt door de bavalling en dat dan een simpele ingreep niet voldoende meer is, snap je wat ik bedoel.
Maar zodra ik bevallen ben ga ik kijken voor deze oplossing. Want niks is zo vervelendals urine verlies.

ps wat het je een leuke naam zeg.....hi hi hi
 
@goldwinggirl. Ik heb inlegkruisjes van puur katoen en zijn juist goed te gebruiken bij een schimmelinfectie. Deze broeien niet omdat het katoen is. Ze zijn wel wat duurder maar inderdaad die rommel en ook urineverlies in je onderbroek is ook een bende. Ik heb zelf ook last van urineverlies met niezen en heel snel een schimmelinfectie maar met deze inlegkruisjes is het een heel stuk minder. Ze heten Sanature.
 
Terug
Bovenaan