Pff effe klagen hoor. Emi is nu 14 weken en heeft 2 weken geleden haar sprongetje gehad. Maar nu sinds een dag of 3 aan een stuk huilen niet slapen of hazeslaapjes. Blijft naar mond en oren graaien. Drinkt slecht, heeft wel 5 of 6 poepluiers per dag en krijst soms uren achter elkaar. Zelf denk ik sterk aan tandjes maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Emi en ik krijgen hierdoor beide geen rust en ik ben best uitgeput. Loop uren met haar rond op de arm en krijg zo totaal niks gedaan. Van uitputting valt ze tegen uur of 19.00 eindelijk in slaap maar dit is van korte duur.l Een uurtje pikt ze dan mee om daarna vervolgens weer uren te huilen. Dan heeft ze ineens 39 koorts en dan is het ook weer net zo snel verdwenen. Weet iemand wat ik hiermee kan of moet. Je ziet aan haar dat ze pijn heeft maar of het de tandjes zijn of iets anders ik weet het effe niet meer. Normaal is ze zo tevreden en pikt ze nachten van 8 uur mee. Dit ook dus niet meer. Ze slaapt 3 tot 4 uur per nacht en voor de rest is het dus huilen.