Niks is goed

Hoi als de VSm niet werkt. Wij hebben iets voor de tandjes dat echt verdoofd; Dentonox. Daar zit lidocaïne in wat een verdovende werkting heeft.

Ik weet niet hoezwaar je kindje is. Maar wij geven als 120 mg staat vanaf 5.5 kg. Maar wij mochten het al bij iets meer dan 5 kg geven.
Probeer volgens de beschrijving regelmatig de pijnstiller te geven, dan krijg je en spiegel in het bloed en dan is de pijn beter te behandelen.

Heel veel sterkte

x yvonne

Wat fijn dat ze toch goed geslapen heeft en dat de zetpil heeft gewerkt. Anders inderdaad het spul van yvonne proberen.

Wat zielig dat ze dindsdag ook nog de spuitjes er overheen krijgt. Ik zou het wel aangeven bij het cb en de koorts in de gaten houden, ik weet niet of ze de prikjes wel mag als ze koorts heeft?

Liefs

Ga vandaag op zoek naar dentonox. lief van de tips allemaal soms weet ik het niet meer. Dinsdag geef ik dit zeker aan maar als ze koorts zo blijft ga ik toch al eerder naar de arts terug. vind 39 toch erg hoog. Weet ook niet of ik der in badje mag doen erg weet eigenlijk nog niet veel. Want ze heeft niet de hele tijd koorts. Ga straks met haar naar vrienden toe als ze er beter aan is. Kan ik ook eventjes ontspannen. Nu slaapt ze nog steeds gelukkig dus ze heeft het hard nodig. Af en toe wordt ze wakker en schreeuwt dan alles bij mekaar. Dan kan ik voor mijn gevoel ook meeschreeuwen maar dat zal ik de buren maar niet aandoen. Zo ga der flesje maken hopelijk blijft deze erin.

Wat vervelend zeg!!! Wat hier heel goed helpt is genigel! Dit is een gel wat je op de pijnlijke plek smeert en het direct verdooft. In combi met een zetpil werkte het hier als een trein!! Ook bij mn nichtjes was het meteen en heel stuk minder.

Als kinderen langer dan 3 koorts hebben boven de 38,5 moet je de arts bellen! Ik heb gisteren even gebeld want Luana is nu al een week aan de diarree en nu ook nog eens koorstig en verkouden. Toen zei de arts dit. En helemaal bellen als ze niet meer willen drinken, geen plasluiers meer hebben, suf of slaperig zijn. En natuurlijk als je het niet vertrouwd!!!

Veel succes!!
Liefs ciomama

Ik ga morgen idd bellen, ze slaapt door de pijn niet genoeg. Overdag hazeslaapjes en de nachten hetzelfde. Zelfs als ze bij ons in bed ligt blijft ze huilen. Moet zeggen dat het vandaag wel beter gaat dus hoop dat ze de nachten nu ook langer gaat rusten. Moet der wel voor elke nacht een zetpil geven omdat ze in de avond toch elke keer bijna 39,5 koorts heeft. Hoop dat het vandaag wegblijft. Moet ook zeggen dat Vsm bij haar dus gelukkig goed werkt. En wat wel heerlijk is ze heeft nu echt haar duim gevonden. De speen spuugt ze uit en der duimpje gaat erin. Hier ben ik dan echt super blij mee.

als ze ziek zijn of koorts door tandjes hebben dan worden de prikjes uitgesteld!

dan kom je terug als ze zich beter voelt!!!

bel ff het cb hiervoor
en laat anders de ha haar nakijken, lijkt wel op tandjes en dat kan wekenlang voor de echte tandjes komen al zijn hoor, de voorbereiding
maar hou ook even de oortjes in de gaten, ooronsteking is echt pijnlijk (niet bij iederen hoor)

succes en volg gewoon lekker je gevoel
groetjes sabine

Heh wat naar joh! Ik lees het nu allemaal pas. Niet alleen voor je meisje is het een rot gevoel maar ook voor jou. Wat kun je je dan machteloos voelen heh!
Weet je al of het inderdaad de tandjes zijn of is er wat anders aan de hand?
Bij het CB doen ze vast niet moeilijk met uitstellen van de prik. Ravi moest de laatste keer ook vreselijk huilen en toen vroegen ze uit zichzelf of ik een andere afspraak wou maken voor de prikken.
Als het niet goed voelt dan ook gewoon niet doen. Die extra paar weken maakt dan ook niks meer uit.

Ik hoop dat het een stuk beter gaat nu en dat ze zich snel weer lekker voelt!!

Hele dikke knuffel voor jou en je meisje!!!

Terug
Bovenaan