A Anoniem Guest jun 6, 2006 #17 Proficiat hoor!!!! Volgens mij krijgen we een ware baby boom in februari...ik ben pas sinds vandaag hier en zie al zoveel februari baby's Geniet ervan!! Liefs
Proficiat hoor!!!! Volgens mij krijgen we een ware baby boom in februari...ik ben pas sinds vandaag hier en zie al zoveel februari baby's Geniet ervan!! Liefs
A Anoniem Guest jun 6, 2006 #18 Hartelijk dank voor al jullie reacies! Hartverwarmend! groetjes vis78
A Anoniem Guest jun 6, 2006 #19 Ook van mij nog even een felicitatie... Een fijne zwangerschap toegewenst en heel veel geluk als gezinnetje!!! Liefs, Judith
Ook van mij nog even een felicitatie... Een fijne zwangerschap toegewenst en heel veel geluk als gezinnetje!!! Liefs, Judith
A Anoniem Guest jun 7, 2006 #20 Meid wat super!!! Echt geweldig! Gefeliciteerd!!! En voor mij is het een teken na 13 rondes om positief vooruit te kijken. Onze tijd komt ook!!! Liefs Leah
Meid wat super!!! Echt geweldig! Gefeliciteerd!!! En voor mij is het een teken na 13 rondes om positief vooruit te kijken. Onze tijd komt ook!!! Liefs Leah