A
Anoniem
Guest
Hee iedereen!
Goeiendag wat zijn we ons rot geschrokken joh!
Zaterdag avond kreeg Noa ineens hele hoge koorts ( 40,3 ) meteen huisartsenpost gbeld maar die zagen geen reden voor ons om langs te komen, omdat ze goed dronk en volle plasluier had, eventjes een zetpilletje en afwachten.
Zondag leek het inderdaad ietjes beter te gaan, de koorts was gezakt naar 39,0.
Ze lag eventjes te dutten in de box toen ze ineens een koortsstuip kreeg.
Ze la te trillen en keek heel wazig uit haar ogen, toen ik haar op pakte was ze helemaal slap ze leek net een lappepop hoe ze daar in mijn armen hing!
Mijn man heeft gelijk een ambulance gebeld ze waren er gelukkig snel maar voor ons gevoel leek het wel uren!
Toen ze er waren was Noa alweer een beetje bij, maar nog steeds heel suf,
Voor alle zekerheid hebben Noa en ik maar 1 nachtje in het ziekenhuis geslapen.
Ze heeft nu wel nog koorst maar de kans dat ze in deze koortsperiode nog een koortsstuip krijgt is klein.
Hopelijk is ze weer snel beter!
Zo ik moest dit eventjes echt van me afschrijven!
Groetjes Chantal mama van Noa bijna 1!
Goeiendag wat zijn we ons rot geschrokken joh!
Zaterdag avond kreeg Noa ineens hele hoge koorts ( 40,3 ) meteen huisartsenpost gbeld maar die zagen geen reden voor ons om langs te komen, omdat ze goed dronk en volle plasluier had, eventjes een zetpilletje en afwachten.
Zondag leek het inderdaad ietjes beter te gaan, de koorts was gezakt naar 39,0.
Ze lag eventjes te dutten in de box toen ze ineens een koortsstuip kreeg.
Ze la te trillen en keek heel wazig uit haar ogen, toen ik haar op pakte was ze helemaal slap ze leek net een lappepop hoe ze daar in mijn armen hing!
Mijn man heeft gelijk een ambulance gebeld ze waren er gelukkig snel maar voor ons gevoel leek het wel uren!
Toen ze er waren was Noa alweer een beetje bij, maar nog steeds heel suf,
Voor alle zekerheid hebben Noa en ik maar 1 nachtje in het ziekenhuis geslapen.
Ze heeft nu wel nog koorst maar de kans dat ze in deze koortsperiode nog een koortsstuip krijgt is klein.
Hopelijk is ze weer snel beter!
Zo ik moest dit eventjes echt van me afschrijven!
Groetjes Chantal mama van Noa bijna 1!