NOD 10 april

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Zijn er nog meer meiden die hun NOD rond deze datum hebben?? (10 april)
Het zou fijn zijn om te weten om weer naar het spannende moment toe te leven toch.
Veel succes weer met klussen en ontspannen natuurlijk anders lukt het niet.
Zijn er meer mensen die het veel te graag willen??

Heel veel liefs,

Suus 1980

hoi suus,
Ik be 24 jaar en ik zit in mijn eerste ronde en ik heb 7 april mijn nod.
Ik heb een opgeblazen buik en buikkrampen.
Het zal wel toevallig zijn als het de eerste keer raak is.
Maar misschien zit  ik mezelf helemaal gek te maken.
In welke ronde zit jij?
Hopen dat we voorlopig geen rode duiveltjes tegen komen.
Succes en we houden elkaar op de hoogte.
Groetjes van Leed.

Hoi Suus,

Mijn NOD is op 14 april. Ik had deze maand weer eindelijk een redelijk normale cyclus. Dus hoop mijn vruchtbare periode de komende periode wat beter in kaart te krijgen.
En klussen maar weer he.

Succes Liefs Pluis

Hoi Suus,

weer volle moed naar de volgende NOD toeleven! Ik wens je enorm veel succes maar dat wist je natuurlijk al.
Mijn NOD is 02 april. Ik heb een beetje geluk dat ik een vrij korte cyclus heb (25 à 26 dagen) en ik vlugger aan een nieuwe NOD ben.

Liefs  Kaatje x

Ha Suus,

Ik heb mijn NOD 8 april (als ik uitga van mijn langste cyclus van 50 dagen).
Voel vanalles, pijn in mijn onderrug, raar gevoel in mijn buik. Maar, volgens mijn temperatuurcurve heb ik nog geen eisprong gehad. Misschien in de komende dagen???

Dat de komende weken maar voorbij mogen vliegen!!

Lfs Benthe

Hoi Suus,

Ik zit in de 2e ronde en 5 april moet ik ongie worden! Het blijft een spannend moment hoor. Wij willen graag zwanger worden van ons derde kindje. Maar het blijft iets unieks... iets spannends! En het is echt heerlijk om zwanger te zijn!

Succes!

Heitje

Hoi Leed!

Grappig.. ik heb datzelfde gevoel. Ik zit in de tweede ronde... hopelijk gaat het voor ons lukken! Bij mijn eerste kindje was het ook de eerste of tweede keer raak. Ik hoop dat het bij jullie ook zal gaan gebeuren. Heel veel succes!

Groetjes
heitje

Hallo dames, (en kaatje)

Bedankt voor jullie reacties,dan kan ik ook een beetje met jullie praten de aankomende tijd. Ik vind het toch iedere keer weer spannend. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar soms gaat dat toch onbewust hoor.Ik heb weer nieuwe zwangerschapstesten gekocht want die gaan er wel doorheen. Elke keer weer tevroeg testen je kent het vast wel. Ah ja we houden hoop en positief blijven.
Ik wens iedereen een hele vruchtbare maand toe en goed klussen dit weekend en het weekend daarop. Succes iedereen

Veel liefs,

Suus

Terug
Bovenaan