NOD 10 april

Hallo allemaal,

Hebben jullie er weer allemaal zin in ??? De spannende tijd komt er weer aan!! Eerst nog even flink klussen en dan slaat het wachten weer toe. Ik vind het eigenlijk steeds spannender. Ik zit nu in ronde 4 en gebruik nu iets meer als een maand tarwekiemcapsules ik hoop dat ze gaan werken deze maand. Voor iedereen trouwens.
Veel succes met wachten. En KLUSSEN. Wij zijn volop bezig heb nog niet echt een hoge temperatuur gehad,dus eisprong moet nog komen denk ik.

Veel liefs, Suus 1980

Haai!

Ik heb vanaf zaterdag het klussen opgegeven....
We hebben genoeg geklust de afgelopen weken.
Waarschijnlijk is 8 april mijn NOD. Eigenlijk moeten we dus nog een paar daagjes, maar ik heb er eventjes helemaal genoeg van!!!!

Ben ook aan het tempen, maar daar kom ik echt geen wijs uit!  
De ene keer  36,2 en dan weer 36,9...
Je zou zeggen dat je eisprong dan is geweest, maar dit gaat dus al drie weken lang zo. Ik weet het dus ff niet meer.

Maar we zullen zien. Het komt vanzelf een keertje, hoop ik.

Dus, nog 10 dagen en dan mag ik gaan testen.
Zijn de volgende tekenen een voorteken van een zwangerschap?
- pijnlijke onderrug
- chagarijnig
- ongi-gevoel, al twee weken
- heel onrustig gevoel

Lfs Benthe

hier 12 april..... laatste 3 x om dezelfde tijd.. daarvoor erg onregelmatig.. dus ff afwachten...

iedereen succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

liefs cenn

Hallo Suus,

zo te lezen breken er weer spannende tijden aan hé!

Ik tel ook af naar het komende weekend. Als ik zondag 02/04 niet ongi ben denk ik dat ik ga testen. Maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben hoor...alhoewel we flink geklust hebben...;-)

Ik hou je op de hoogte en ga er maar flink tegen aan hé rond je eisprong! Ik duim voor jou.

Dikke knuffel Kaat x

Terug
Bovenaan