nod 10 maart wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
hallo,

word nu toch wel al weer wat zenuwachtig!! nog twee weken en dan weten we meer hoop ik!!want vorige maand was ik ruim 3 weken overtijd en werd ik toch weer ongi!!
was wel balen!!maar nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar hihi!!

ben benieuwd wie er nog meer 10 maart hun nod hebben!!!
en hoe jullie daar naar toe leven!!

liefs  petra

Hoi Petra,

Ik heb mijn nod in de buurt van de jouwe namelijk 9 maart en ja ik kan nu al niet wachten ben zo benieuwd of het nu zo mag zijn!!! zit nu in ronde drie en slik een kleine twee maanden tarwekiemolie dus ik hoop dat het raak is.

Ik denk er elke dag aan van zal het zo zijn en als het zo is wanneer vertellen we het enzo... je kent het denk ik wel.
IN welke ronde zit jij??
 groetjes elviradat het deze maand raak mag zijn!!!

Hoi Petra,

Ik heb als het goed is vandaag mijn eisprong gehad volgens de ovulatietest dus ik verwacht over 14 dagen NIET ongesteld te worden, dus rond 12 maart.
Ik sta altijd erg versteld van mezelf hoe ik verander in die 2 weken tussen eisprong en NOD. Ik probeer heel erg om er niet te  veel mee bezig te zijn en hou mezelf voor dat alles wat ik voel menstruatiekwaaltjes zijn, maar ergens zit er ook heel de tijd een stemmetje in je hoofd die je wijsmaakt dat je misschien wel zwanger bent.
Vorige maand was ik een week overtijd, dus ik heb me voorgenomen nu echt niet te gaan testen voordat ik een week overtijd ben. Maar voordat het 12 maart is ben ik waarschijnlijk al weer vergeten dat ik dit gezegd heb.....

We zullen elkaar de komende weken nog wel vaker spreken op het forum denk ik.

Tot gauw, groetjes Jetje

ik moet als het goed is 9 maart niet ongi worden spannend.....

kan niet wachten!!

groetjes Renske

Hallo,

Ook ik heb op 10 maart mijn NOD. Iedere maand is dat weer spannend. Alhoewel ik er minder mee bezig kan zijn in mijn hoofd. In het begin was dat veel erger, maar na 13 rondes wordt het blijkbaar toch makkelijker om er mee om te gaan.

Ik wacht het maar weer rustig af!
Jullie ook de komende weken. En ik hoor graag hoe het jullie verloopt de komende weken!

Juffy

hi dames

Ik heb mijn nod op 16maart ietsje verder dan jullie nog. Wij willen graag een tweede erbij hebben. Ik heb nu een zoontje van 15maanden en als we iemand zwanger zien of met een baby in de hand dan krijgen wij de kriebels alweer om aan een tweede te beginnen. Het is wel spannend voor jullie! En voor ons natuurlijk ook. Ik was zomaar zwanger van de eerste, hopelijk lukt dat nou ook!

succes!!!

hi dames

Ik heb mijn nod op 16maart ietsje verder dan jullie nog. Wij willen graag een tweede erbij hebben. Ik heb nu een zoontje van 15maanden en als we iemand zwanger zien of met een baby in de hand dan krijgen wij de kriebels alweer om aan een tweede te beginnen. Het is wel spannend voor jullie! En voor ons natuurlijk ook. Ik was zomaar zwanger van de eerste, hopelijk lukt dat nou ook!

succes!!!

hi dames

succes!!!

Terug
Bovenaan