nod 10 maart wie nog meer???

He hoi,

12 maart is mijn NOD en ik hoop echt dat het nu na 6 ronden raak is. Tot nu toe kan ik mezelf nog prima er van overtuigen dat ik niet zwanger ben en dat ik er niet van uit moet gaan dat het deze ronde raak is, maar ik weet inmiddels dat dat volgende week wel weer anders zal worden. Zal toch stiekum wat voelen en zal toch elk pijntje en dingetjein mijn lichaam zijn als een teken.

Aangezien ik bij zoveel mensen hier gelezen heb dat ze veel witte vloed hebben als ze zwanger zijn, zit ik nu elke keer als ik naar de wc ga te kijken of ik al witte vloed heb. Hoezo geobserdeerd???

Sterkte allemaal. Liefs carina

Hallo Dames,

Ik heb mijn NOD 9 maart als het goed is, ik heb een beetje een onregelmatige cyclus. Maar ik ben nu al weer een beetje zenuwachtig. We hebben goed geklust het weekend. Ik ben echt weer zo benieuwd wat het gaat worden. 1 of 2 steepjes. Wij zitten in ronde 3 en ik ben deze maand begonnen mat tarwekiem.

Veel liefs,

Suus

Yep ook 9 maart (kan een dag eerder zijn) dat ik NIET ongesteld wil worden, succes.

hoi hoi,

Mijn NOD is 11 maart en ook wij hebben goed geklust, van 22 tot en met de 29 ste maar wat extra. Omdat mijn cylcus nu opeens onregelmatig is is het lastig kijken wanneer eisprong..

Ik probeer me niet zoveel in te beelden, maar ja, voel toch van alles, borsten voller en vorige maand was mijn tandvlees kapot en dat schijnt ook een teken te zijn.

ik vind het wel erg dat ik er zo mee bezig ben maar ik kan het niet tegenhouden

Hee Petra,

Ook ik heb mn NOD op 10 maart!
MORGEN duss!!!!!

Spannend he!

Hier is tot nu toe nog niets te bespeuren........
Hoop bij jou (en de andere meiden),
ook niet!

Veel succes morgen!

Groetjes Nina

Ik heb mijn NOD op 13 maart maar heb sinds gister al beetje het gevoel dat ik ongi   moet worden.

Hoi,

Mijn NOD is 14 maart en ik ben nooit overtijd, dus ik kan 15 maart event. testen. Ik heb wel het gevoel dat in ongi moet worden maar ook een hele hoge termp. dus ik weet het echt niet. Het is voor mij ronde 9. Wie is er ook al wat langer bezig?
Evelise

Terug
Bovenaan