nod 10 mei....wie ook???

Hoi Tessje

Nou ik heb ook mijn nod op 10 mei, als ik uit ga van mijn laatste cyclus.
spannend he? En idd ik vind het ook nog erg lang duren.....

Ik zit in ronde 6 alweer voor mijn 3e kindje en jij?
Ik voel eigenlijk nog niets anders dan anders. Soms denk ik "He ik voel mijn borsten". Maar ik wil ook zo graag iets voelen. Dus ik denk dat ik het me verbeeld.
Ik verlies al 3 dagen oud bruin bloed. Heel raar. Hebben jullie enig idee wat dat nou zou kunnen zijn? Misschien inesteling?

We houden elkaar op de hoogte!!
Liefs MM

Hai allemaal

nou ik waarschijnlijk ook 11 mei echt spannend he

ik duim voor jullie

veel liefs wies

Hoi, hoi,

Gezellig, hoor, zoveel meiden rond 10 mei hun nod.

MM dat kan wel innestelingsbloed zijn, toch? Ze zeggen in de boeken dat dit 1 tot 2 dagen aanhoudt en dat het vaak roze of oud bloed is. Ik hoop het voor je want dat zou een goed teken zijn....

Ik zit trouwens pas in de derde ronde voor ons eerste kindje, maar toch duurt het voor mijn gevoel heel lang. Ik ben gewoon te ongeduldig!

Groetjes, Tessje.

Hoi,

ik heb een beetje een dom vraagje: waar staat nod voor?
Sorry, ben denk ik nog een 'groentje' haha!

Groetjes Gieneke

hoi, hoi,

Maakt niet uit, hoor! Nod staat voor 'niet ongesteldheidsdag'. Dus de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar het meestal niet wil worden :)

Groetjes, Tessje.

Ik  hoop wel weer ouderwets hard dat het deze ronde raak is. Ik moet nog even wachten (nog een week), maar ik denk weer van alles te voelen. Hoop het zo.....   Maar goed, anders gaan we gewoon weer vrolijk verder!

Groetjes vis78 (ronde 12 voor 2e kindje)

Oke,  dan ben ik samen met jullie! Ook nod op 10 mei.
Ik denk ook van alles te voelen, maar dan hou ik mezelf voor de  gek ben ik bang!

Groetjes Gieneke, ronde 1 voor 2e kindje

hoi meiden,
mijn nod is 12 mei, maar het kan ook de 13 e zijn. heb afwisselend 30 en 31 dagen cyclus. Voelde gisteren wat menstruatiepijn (heb ik meestal rond mijn eisprong, maar dat zou dan niet helemaal kloppen). In elk geval klussen we regelmatig, dus daar kan het niet aan liggen. ja erg he, zolang wachten op mogelijke aanwijzingen. Ik kijk nu al uit naar half mei!

Terug
Bovenaan