Nod 10 september

Hee meiden?

Wij zijn vanaf vorig jaar september bezig voor onze eerste en heb inmiddels 2 miskramen gehad 1 bij bijna elf en 1 van bijna 5 weken
Zit nu in de eerste ronde na de laatste miskraam en heb vandaag een positieve ovulatietest gehad op dag 24, blij dat k nog nie gestopt ben met testen dag echt dat ik em over t hoofd gezien had?
Nu hebben we gister voor t laatst sex gehad en zijn we vandaag niet echt in de mood
Zouden jullie t erop wagen of toch nog even gezellig maken?
Sowieso lijkt het me leuk om met jullie leuke gesprekjes de wachtweken door te komen?
 
Hoi,
Ik sluit aan voor de NOD van september. Wij hebben al twee kindjes en nu bezig voor nummer drie. Ik heb mijn NOD rond 4 september dus moet nog 1,5 week geduld heb. Vindt het toch wel weer spannend!
@lelietje wat heftig dat je twee miskramen hebt gehad! Een dag er voor zou op zich goed moeten zijn toch, al weet je het nooit zeker.
 
 
 
Ik ben het spoor inmiddels helemaal duister, heb ma di en vanmiddag een ovulatietest gedaan en ze zijn alledrie positief, heb ik nog nooit eerder meegemaakt
iemand enig idee wat dit kan betekenen?
heb vanmorgen trouwens ook een zwangerschapstest gedaan die was negatief?
 
Hier is het de eerste ronde weer. Bij de oudste na 5 rondes(pil gebruikt) en bij de jongste na 2 rondes zwanger. Nu ook geen pil meer geslikt en een erg regelmatige cyclus. Heb het idee dat ik nu ongeduldiger ben dan de vorige keren! Heb toen zelfs gewacht tot ik een aantal dagen over tijd ben, weet niet of me dat nu lukt. Zou zondag of maandag kunnen testen.
 
Nou ik schuif van augustus naar september... Gisteravond negatieve test maar ook geen menstruatie te bekennen. Pas 2e ronde sinds stoppen met pil dus het kan natuurlijk dat mijn eisprong later was. Pfff.
Ik gok zelf op een nod van morgen of overmorgen, omdat ik die donderdag en vrijdag (2 weken terug) vruchtbare afscheiding had.
Forpusje inmiddels ook hier? Hoe is het bij jou?
 
Lelietje hoe gaat het? Al enige innestelingssymptomen? 
Junidochter, erg herkenbaar die ongeduld. Pf om gek van te worden. Ga je early test doen? :)
Pandalover ook niet echt geduldig haha? Had ik ook al meteen bij ronde 1 en 2. Baal nu eigenlijk dat ik niet eerder met de pil gestopt bent. Ik heb nu pas een normale cyclus van 28 dagen zoals ik altijd had. In mei gestopt met de pil. Dus 3e natuurlijke menstruatie achter de rug. Ik ga vandaan voor het eerst een ovulatietest doen. Mijn NOD is de 19e
 
Terug
Bovenaan