Nod 10 september

Ik denk dat ik 'gewoon' wacht. Mijn NOD is zondag of maandag. Heb al wel testen in huis, geen early testen. Misschien als ik zondag nog niet ongesteld ben dan al wel een poging waag. Dan is mijn partner ook thuis, maandag is smorgens altijd spitsuur en haasten. Anders maandagavond.
 
 
@ Pandalover ik ben inmiddels ook hier aanbeland. Helaas toch ongesteld geworden. Wel later dan normaal, dus misschien dat er toch iets was gebeurd, maar niet helemaal goed ging. Op naar de nieuwe ronde.
We zijn vanaf mei bezig voor een eerste kindje. Helaas een miskraam met 11 weken. Nu de tweede ronde in na de miskraam. De vorige keer was het raak in de tweede ronde. Stiekem verwacht ik dan nu dat het ook raak is. Maar moet telkens tegen mezelf zeggen dat het ook heel normaal is als het een jaar duurt. 
 
Het blijft spannend allemaal he?
heb best veel lichte menstruatiepijn en steekjes en meer afscheiding dan ik normaal heb, en best heel moe 
maar we gaant vanzelf zien, verwacht eigenlijk niet dat ik nu gelijk na de miskraam zwanger ben omdat dat de vorige keer ook 2 maanden duurde, maar je weet nooit?
 
Pfff lelietje hoe is het nu? En junimoeder morgenochtend testje doen?
Hier dramaaaaaaa.
Ik zit inmiddels op CD31, wat op zich best kan natuurlijk. Maar ik heb nog steeds zo'n last van mijn rug en af en toe van mijn borsten. Verder niks!!! Normaal heb ik altijd hoofdpijn en last van mijn nek voor mijn menstruatie.
Test was gisterochtend negatief. GRRR!
En ik was er dus echt van overtuigd dat ik donderdag 18 of vrijdag 19 mijn ovulatie had... Maar puur door de afscheiding.
Zucht. Blijkbaar dus toch niet. Want anders zou de test nu toch allang positief moeten zijn.
Echter ook nog niet ongesteld dus. Dus voor mijn gevoel is er nog wel hoop.. Als mijn eisprong later was kan het nog steeds toch?
Maar toch krijg ik wel steeds minder hoop en dan denk ik laat dan die menstruatie maar door komen dan kunnen we tenminste de volgende ronde in!

Het is zoooo vervelend (nu dan. Toen niet haha) dat het bij de 2e meteen in de eerste ronde bij 1x onveilig seks was gelukt. Dan heb je nu ook hoge verwachtingen.
Bij de 1e was het ronde 3 raak, maar dat was na 15 jaar pil te hebben geslikt. Dan denk ik nu : hoe zou het dan kunnen als het nu "langer" duurt? Wat eigenlijk niet eens zo is want we zitten nu in de 2e ronde maar toch.

Alle mensen die al zoveel rondes bezig zijn, pfff. Vreselijk!! Ik vind dit al ellende haha!
 
@pandalover hier gaat het nog hetzelfde, test was vanmorgen negatief maar zit nog 9 dagen voor nod zegt de app? dus dan zou het ook veelste vroeg zijn, we gaan het zien
wat spannend bij jou, hoop voor je dat je eisprong gewoon wat later is?
 
Ik had gisteren twee keer een verhaal getypt met mijn mobiel maar lukt dan niet om het te plaatsen.
Ik heb het bij de zwangerschap van de tweede ook eens gehad dat mijn cyclus ineens 4 dagen langer was. Snapte er toen niets van, geen menstruatie maar ook geen positieve testen. Heel irritant.
Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen! Heb mijn cyclussen van de laatste maanden nog even terug gekeken. Zou toch eigenlijk wel een menstruatie verwachten, gisteren of vandaag. Nog niet getest, kan me nog beheersen, al wordt het wel lastig. Ik heb nooit echt symptomen voorafgaand aan mijn menstruatie, maar had bij de vorige zwangerschappen ook geen symptomen dus dat zegt ook niets.
Ik wacht vandaag nog even 'rustig' af.
 
@lelietje ah dan duurt het nog even inderdaad! Spannend!

Pfff het is wat he @junimoeder. Maar die keer bij je 2e zwangerschap dat je cyclus 4 dagen langer was was je toen inderdaad zwanger? Of 4 dagen te laat ongesteld?

Hier nog steeds niks..
Inmiddels CD32 dus. Pffff. Ik ga morgen weer testen.. Vind het zo apart allemaal.
We gaan nu ook steeds meer richting CD35, dat voelt voor mij toch een beetje als grens. Want vaak zeggen ze dat je dan geen eisprong hebt toch? Maar ja vraag me dan af of je dan wel gewoon ongesteld wordt uiteindelijk..
 
Heb je al gestest, @pandalover?
weet iemand van jullie misschien hoe dat zit met fotos toevoegen? Heb nm net een zwangerschapstest gedaan en ik lijk toch echt een streepje te zien, ik word hier gewoon helemaal zenuwachtig van? hoop zo dat het een keer goed gaat?
 
Terug
Bovenaan