nod 12 dagen tot nod wie telt er mee????

Hai, ik zou rond 6 juli mijn NOD moeten hebben. Verschrikkelijk dat lange wachten ! Kan me niet herinneren dat ik bij mijn eerste zo ongeduldig was als nu. Toen moest mijn zus mij vertellen dat ik zwanger was, want ik had alle kwalen van zwanger zijn en was al twee weken overtijd . En toch stug volhouden dat mijn menstruatie eraan kwam hahaha. Had ook een licht menstruatiegevoel rond die tijd, dus dames ook als je zwanger bent kun je een licht menstruatiegevoel hebben. Nou met zijn allen maar duimen dat de dagen omvliegen.

hoi meiden,

mijn NOD is 5 juli, nog een goede week geduld, ben erg benieuwd.......succes allemaal.

Zo het is al lekker druk en gezellig in mijn wachtkamertje......
Als we de komnde dagen even lekker onze "kwaalteje en de gewone dingen vertellen met een bakje erbij dan vliegen de dagen zooo om!!!!!!

Dus zullen we vanaf vandaag iedere dag even iets melden over onszelf....Lijkt me leuk het schept toch een band als je zo samen naar die datum uitkijkt.

Afgesproken dames....?????

Mijn manneke zit weer naar het wt wk te kijken , ga zo lekker even zonnebanken....zal blij zijn als het is afgelopen... maar vind het wel leuk dat hij er zo geniet...
Het was een vermoeiede dag vandaag nog steeds die zeurende krampjes in buik en bovenbenen, mijn ei heeft het moeilijk geloof ik!!!!

Spreek jullie morgen weer , slaap lekker voor straks.... daan

Hé gezellig zo met zijn allen! Zal nog wat koffie bijzetten: .
Heb niet zo heel veel te melden - ik voel me niet anders dan anders. Succes voor degenen die nog klussen en tot de volgende keer!
Slaap lekker allemaal....

zzzzzzzzzzzz

Liefs,
Tess

Goedemorgen.....lekker geslapen....

Zo mijn dag begint altijd een beetje druk kids aankleden eten maken , de oudste naar school brenegen , die heeft vandaag spelletjes dag. Huis een beetje aan knat gemaakt ,wasje aangezet en dan om 9.30 de winkel open doen.....
En nu even bijkletsen en dan ga ik strijken, bahhhhhhh, 2 manden vol.......

Ik hoop dat het lekker druk word vandaag in de winkel , heb nu groet uitverkoop dus dat zal wel lukken.Moet ook nog een en ander voorbereiden voor het weekend dan zijn er srtaat feesten bij ons en staan wij ook met een kraam voor de winkel....

Ik mis mijn moeder wel op dit drukke moment die is op vakantie en komt vrijdag nacht pas weer terug, maar helpt zaterdag gelukkig al wel weer in de winkel!

Nou, ik ga hobby'n strijken, liefs Daan , spreek jullie vanavond nog wel even...

goedemorgen,
hier is t n drukke bedoening ivm de verbouwing
wat n spektakel en bleeeehhhhh vroeg op maar ja kan ik wel al n beetje wennen voor als er kids komen he
hoop dat de keuken gauw af is liefs tamaar

Hallo!
Ik ben Ankie en ik ben 25 jaar. We zijn v.a. januari bezig om zwanger te worden, dit wordt onze 5e poging. Omdat mijn cyclus erg onregelmatig is, 28 t/m 39 dagen, heb ik een langere afwacht periode. Mijn NOD is v.a. zondag 2  juli t/m donderdag 13 juli   .
Spannend maar weer...
Ik wens jullie allemaal suc6! Ik duim voor jullie!

xxx

Zo weer een dag om ! En deze dag is omgevlogen. Ik ben met man en kindlief naar de Koning Juliana Toren geweest. Was erg leuk, alleen eigenlijk was mijn dochtertje nog ietsje te jong. Maar goed ik had wel afleiding alhoewel. Geloof dat elke moeder die ik daar zag zwanger liep te zijn. Was een beetje jaloers op al die dikke buikjes.

Groetjes.

Terug
Bovenaan