nod 15 mei

He hallo,
Wie heeft z'n nod ook de 15e in de maand van mei?
Het schiet alweer op he, nog maar een weekje.
Ik vind een week lang duren maar ik moet niet zeuren. Heb een cyclus van ongeveer 28 dagen en als je er een hebt van 40 wordt het even een ander verhaal.
Laten jullie wat horen? Houden we elkaar even op de hoogte.
 
Hoi Marijke,

Net als jullie proberen wij het ook sinds januari. Zelf ben ik (net) 27 jaar, mijn vriend is net 30 geworden. Moeilijk is dat he? Om er niet teveel mee bezig te zijn? Ik ben er eigenlijk ook teveel mee bezig maar na mijn miskraam merk ik dat ik alleen nog maar bezig ben met de volgende ei-sprong. Eigenlijk is dat dus helemaal niet goed.
Even terugkomend op jouw bovenstaande bericht. Wat bedoel je met nod?
Ik zie het vaker staan maar ik heb geen idee wat ermee bedoeld wordt.
Ik vind het leuk weer iemand gevonden te hebben waarmee ik af en toe kan " chatten". Er zijn zoveel vrouwen op dit forum dat je bijna geen band op kunt bouwen met de meesten.

Fijn weekend!

Groetjes Frederique
 
Hoi Marijke, hier ben ik nog even. Nu ik er even over nadenk, denk ik dat nod eisprong betekent. Klopt dat? Als ik de bloeding van afgelopen weekend zie als een menstruatie (volgens mij zei mijn arts dat ik het zo moest zien) dan heb ik mijn ei-sprong volgende week woensda ongeveer. Ik meet dit met zo'n eisprong-test van Clear-blue. Dat kan ik echt aanraden omdat je dan precies weet wanneer je vruchtbare dagen zijn. Het werkt net zoals een zwangerschapstest alleen meet de test nu of je al bijna je eisprong hebt. Ik heb dus rond de 19e mijn eisprong. (heb een cyclus van ong. 26 dagen).

Groetjes
 
Dag Marijke&Frederique!

Wat er bedoeld wordt met NOD is Niet Ongesteldheid Dag....

Ik wacht met spanning af want de mijne is morgen....

Succes jullie allebei met zwanger worden en afwachten....
 
Wat ik inderdaad ook begreep is dat je NOD (Niet Ongesteld Dag) 14 dagen na je eisprong is. Dus normaal de 1e dag van je ongi. Vanaf die dag reken je ook je dagen dat je over tijd bent. Ik heb dit ook gevonden op de site www.9maand.com. Daar kan je onder het kopje: vruchtbaarheid, zwanger worden en dan de vruchtbaarheidsberekening je verwachte eisprong en je NOD uitrekenen.
 
Terug
Bovenaan