nod 15 mei

Ja, maarlet op hoor. Volgens mij is mijn eisprong een dag of 10 voor de ongi. Dan heb ik nl. steken in m'n buik en is in mijn ogen de eisprong. Dus het is niet altijd 14 dagen ervoor.
 
Hallo dames,
de eisprong is bij iedereen anders en hoeft niet standaard 14 dagen voor de nod te zijn. Ik heb volgens mij ook mijn nod de 14e of de 15e dus ik ga gelijk met je op alleen wil bij mij het geval dat ik geen cyclus van 28 dagen heb de afgelopen cyclus heeft 11 weken geduurd en de cyclus van deze maand duurt denk ik 6 weken dus ja.
groetje Nicky
 
Tjoh, Nicky, wat een verschil dan he. En wat moet jij lang wachten. Ik vind het wel een beetje sneu voor je en hoop extra dat het bij jou raak is. Ik heb elke maand een kans en dat duurt me steeds te lang maar bij jou vergeleken..Ik zal hard voor jou (en mezelf en de rest) duimen hoor!
 
mijn NOD is rond de 16\17 mei,ik ben vanaf begin maart gestopt met de pil,ik hoop dat het raak is maar daar ga ik maar niet vanuit want dat zou wel heel snel zijn,ik heb verder geen verschijnselen van zwanger zwanger zijn,dus dan zou het wel niet want als ik zwanger zou zijn dan zou ik toch iets moeten merken?
iedereen heel veel succes en ik hoop dat het bij iedereen snel lukt
doei groetjes mir
 
Terug
Bovenaan