NOD 16/17 augustus, nu ineens misselijk??

A

Anoniem

Guest
HUH??? Ik ben sinds vanmiddag enorm misselijk. Aan het eten kan het niet liggen, was allemaal vers.....Maar mijn NOD is volgende week. Zou het al kunnen? Ook heb ik problemen met mijn ontlasting (sorry), anders nooit.

Liefs

Ha

Het kan natuurlijk van allees zijn, spanning, onzekerheid maar natuurlijk kan het ook zijn dat je zwanger bent. Laten we maar hopen voor het laatste. Gewoon lekker rustig aan doen vandaag.
Ik duim voor je

Groetjes Chandra
1ste ronden eind aug.

hoi hoi ik hoop voor je dat je zwanger ben maar ik had het voorige maand ook miselijk zelf vocht uit me tepels en vaak plasen maar werd gewoon ong dus je lichaam kan je goed voor de gekk houden liefs van jolanda

Je bent misselijk? Volgens mij kan dat heel goed wanneer je zwanger bent. Je wordt misselijk van het zwangerschapshormoon, dus dat kan al heel gauw na de bevruchting. Ik wou dat ik ook misselijk was... Ik heb helemaal nergens last van, nu wist ik ook wel dat we deze maand niet  op de juiste momenten geklust hebben, maar toch. Jammer!

Ben je wel eens blij geweest door misselijkheid? Hihi, ik vind dat nu heel gerechtvaardigd!

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan