nod 16 julie weer nog meer

hoi hoi,

Ik heb mijn nod de 17e denk ik of misschien iets eerder. Zo spannend voor ons allemaal. ik ben wel misselijk en moe, maar ik eet ook veel minder, komt dit wel eens vaker voor?
ook mijn slijm is anders (sorry voor het viezige) kan je eigenlijk ook eerder testen, dit heb ik weleens gehoord? Dit is voor ons de 1e ronde 1e kindje.

groetjes R

De mijne moet ook ergens rond de 17-de liggen, maar ik weet het nooit zo goed, omdat mijn cyclus een puinhoop is.

groejtes
greet

nou Greet, ik sluit me compleet bij jou aan. De mijne moet ook ergens deze week zijn (als ik kijk naar vorige maand dan de 13e al) maar ook bij mij laat mijn cyclus te wensen over dus dat is ook afwachten.....

In ieder geval heel veel suc-6 iedereen en hopen op goed nieuws!!!

Liefs Butterfly

Hoi hoi, zit ook ergens om en nabij de 16e! Erg spannend maar voel nog geen 'gekke' dingen dus hoop niet teveel....
Maar wie weet, we blijven optimistisch. Succes allemaal, niet te druk maken en laat t even weten?!

CV
2e ronde, 1e kindje

halo alemaal hoe gaat het met julie ik word nu wel heel zeenuwachtig spanend he liefs jolanda

mijn nod is ook rond de 17e, heel erg spannend. Succes allemaal! Ik hoop op veel positieve berichten!!

liefs Tina

Hai allemaal

nou mijn nod is 15 juli morgen dus al, maar ik heb het gevoel dat ik ongi word. Ik wens jullie veel sterkte.

liefs Wies

hoi hoi
ik heb ook nog geen verschijnselen van een as ongi,
meestal heb ik 5 dagen van te voren al wat krampen
en ook vaak dan al een licht gevoel in mijn hoofd maar
dat heb ik niet....
de 18 de is mijn nod...
verder alles ok hier !
groetjes dieneke

Terug
Bovenaan