nod 19 okt

A

Anoniem

Guest
wie o wie 19 okt?
ben erg benieuwd voel nog niks maar wel heeeeeeeeeel moe\
hoor graag van julie groetjes
maaike

ik ook 19 oktober, maar verwacht echt nix na 2 jaar en 1 maand denken en hopen dat het wel zo is....
Spannend!!!

Ik heb nod 18e maar heb nu al last van bruinverlies dus zal wel weer een voorbode zijn. Jammer op naar ronde 3.

duim voor jullie

Geef de moed niet op!!!
Ik heb mijn NOD de 16 als het goed is, ik weet namelijk niet of mijn cyclus regelmatis is aangezien ik net mijn ronde 1 heb gehad.

Liefs Niek

Hoi,

Mijn NOD is de 15e. Spannend hoor. Nog niets...

Liefs Maartje

Hoi hoi!

Mijn nod is ook 19 okt. En ik ben super zenuwachtig!!
Het is mijn 1e ronde. (na een mk in week 7) Toen was het in 1x raak...
en ik ben ook erg moe en voelde van de week af en toe mijn borsten (pijntjes die ik herken!) en heb vieze melkachtige afscheiding  normaal niet...

En wat voor mij het extra spannend maakt is dat ik heel lastig in slaap kom en heel levendig droom. Dat had ik bij mijn vorige 2 zwangerschappen ook! (van mijn dochter was ik ook in 1x zwanger)

Voor mezelf is al duidelijk dat ik nu weer zwanger ben. Maar eigenlijk is dat heel eng.
Want als het nu niet zo is zal ik echt wel teleur gesteld zijn ! Maar ach... ook dat zal je wel een keer mee moeten maken denk ik dan maar.

Ik wacht dus zeer ongeduldig af tot de 19e. Moest me gisteren al inhouden om niet te testen maar ik weet dat het nog geen nut heeft dus heb me kunnen beheersen (met moeite!)

Dus laten we elkaar nog maar lekker ff een week bezig houden,
wie weet VLIEGT hij dan om!!

Groetjes Bieb.

hoi\
ik ben ook erg benieuwd of het wel of niet zover is
heb nu ook last van plakerig afschijding en gevoelige borsten
we wachten maar af
en nog steets erg moe
groetjes

Hoi,
Heb 18 okt mn nod. Nog geen voortkenenen van . Hihihihi ik hoop ze deze maand buiten de deur te houden.
Heb alleen last van een 'volle' buik en af en toe misselijk. Maar dat heb ik al eens eerder gehad en toen was er ook helaas niks aan het handje.
We zitten hier in ronde 7 en nu begint mijn mannetje toch ook een beetje ongeduldig te worden. Ben ik eindelijk een kalm. Alles om me heen raakt maar zwanger en wij?
Zal oktober onze maand worden?
Succes allemaal.

liefs Ilona

Terug
Bovenaan