nod 19 okt

Hoi ,

Heb vandaag nod maar nega test misschien nog beetje vroeg ook.

Heb vorige week woensdag tot zondag bruinverlies gehad en zondag best veel het was erg donker niet helder rood dus als het goed is oud bloed. Maar nu is het dus sinds maandag helemaal weg. Ook geen krampen ofzo in de buik snap het niet meer. Normaal gaat het over in helder rood bloed en nu dus niet.

Nog maar weer wachten he!! Hoe is het met jullie?

Ps hebben jullie dit ook wel eens gehad?

hoi
voel nog niks dat rode duivels er aan komen
heb nu wel meer afscheiding wit geel\
weet niet wat dat is en nog heeeel moe en last van me borsten en 1ne borst zitten bovoltjes op stuk of 12 en andere borst 2 wat is dit nou weer
we wachten gewoon af morgen is me nod als goed is
groetjes maaike

OoooooooOOOOOoooOH wat is het spannend deze maand!!!!!!!!!!! Ik voel me nog niet ongi worden, maar meestal heb ik dat pas 's nachts... ik kan bijna de klok gelijk zetten met mijn ongesteldheid, dat betekent dat ik morgen ochtend als ik wakker word ongesteld zou moeten zijn....

Ik heb me vorige week 2 dagen misselijk gevoeld met overgeven maar daarna helemaal niet meer (misschien had ik iets verkeerd gegeten?), gister onder de douche leken mijn tepels donkerder (verbeelding?) en mijn borsten iets groter en steviger (kan  beide kanten op..) Ik voel me nu een beetje misselijk (zenuwen, honger?)

OH ik kan niet meer wachten tot morgen, ZEKERHEID! Ik ga zo een test kopen...

xx en heel hard duimen voor ons allemaal!!!!!!

Ik moest het vrijdag de 13de worden
het is nu de 18de en ben het nog steeds niet geworden
Ben wel moet en heb s'ochtends geen trek meer in mijn koffie !!
en mijn borsten zijn zwaar.
Ze voelen hard aan!!
Zou dat een teken kunnen zijn?
Zal ik al een test doen of toch maar even wachten?

Wie ow wie geeft mij advies ??

groetjes
Jolanda

Waar wacht je nog op? Ik had allang getest!!!! Vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden kan je testen... Succes!!! Laat effe weten wat het resultaat is...

xx

hoi dames
\ik zou test doen
mijn borsten ZIJN OOK GESPANNEN EN HEB AAN 1 TEPEL OPPEENS MEER BULTJES EN ANDERE TEPEL MAAR 2 WAT KAN DAT ZIJN?
GROETJES

Terug
Bovenaan