NOD 2 augustus, wie ook?

A

Anoniem

Guest

Hoihoi
Ben even benieuwd wie er ook rond 2 augustus hun NOD hebben? Zelf heb ik afgelopen woensdag volgens mij m'n ei gevoeld, en maandags geklust, dus echt een hele grote kans zit er helaas niet in, maar ach je voelt natuurlijk wel weer van alles  hihi.

Gelukkig ga ik wel morgen een paar dagen op vakantie, dan 2 daagjes thuis en dan maandagavond 1 augustus weer een weekje op vakantie.

Dus gelukkig wel wat afleiding!

Liefs Hallow

Hoi Hallow,

Ik heb denk ik de 1e mijn Nod. Maar zeker weten doe ik het niet...Lastig hoor. Eerst dacht ik dat ik op zekers zwanger zou zijn...maar nu twijfel ik toch wel eigenlijk. Ik heb namelijk niet echt kwaaltjes ofzo. Wel af en toe wat last van mijn borsten maar verder niets. Het zal dus wel niet. Dit probeer ik mezelf voor te houden zodat de teleurstelling niet al te groot is als de duivels zich aandienen...

Nou spannende tijd he! Ik zal voor je duimen(en voor mezelf natuurlijk!)

Groetjes San (30jaar, 1e ronde, 2e kindje)

Hai Hallow,

Alles cool? THNX nog voor je reactie...helaas niet de 2de maar wel 31 juli. Ik zal voor je duimen!

Lfs,
Leone

hellow !!

Als het goed is heb ik 31/7 of 1 auf mijn NOD. Ik heb zo een belachelijke cyclus dat die niet echt meer te volgen is. Ik schommel tussen de 25 en 31 dagen. Vorige maand was het dag 28 dat ik ongo werd dus dat heb ik nu ook maar aangehouden en zou ik zondag mijn NOD hebben maar ik reken op maandag/dinsdag zo'n beetje............... Oeps nu zitten we lekker in hetzelfde schuitje...........voel van alles, maar dat lichaam heeft me vaker in de maling genomen dus durf er eigenlij kniet echt meer op te hopen ....

Succes !!

Bianca

hoi Hallow,

ik heb ook mijn NOD op 1 of 2 augustus...
erg he het wachen

ik ben zelf al in de 5de ronde bezig en hoop echt dat het raak is..

even een vraagje wanneer kunnen je borsten eigenlijk veranderen?gebeurd dat helijk bij de bevruchting of pas na een paar dagen,weken??
ik heb zelf het gevoel dat mijn tepelhoven (om de tepels heen) groter is geworden, kan dat, als zo kort na de eisprong?
ze zijn ook zachter geworden maar niet pijnlijk ofzo wat ik overal hoor.

nou heel veel succes met het wachten...

groetjes brigit

Hallo Hallow,

Mijn NOD is ook 2 augustus......
DUIMEN, DUIMEN, DUIMEN maar!

Groetjes Suzan

Hey San, Leone, Bianca, Brigit & Suzan,

Bedankt voor jullie leuke reacties, wat een spannende tijd is dit toch he! Hoe is het met jullie? Hoop dat er nog geen duiveltjes zijn bij jullie! Ben even een paar dagen naar de camping geweest, zonder man dus dan denk je er toch wat minder aan, das wel fijn! Maar ach je voelt toch he, mijn borsten zijn gevoeliger en af en toe voel ik een ongi steekje in mijn buik. That's it. klinkt niet echt hoopvol, maar i hope so! Vanavond weer gehoord dat er iemand zwanger is.  Leuk voor hun, maar toch, ooooo ik hoop zo dat het raak is! Maar mag niet zeuren want zit pas in ronde 2. Maar doe het toch. hihi.

Hoeveelste ronde zitten jullie (van degene die het er nog niet bij hadden gezet) en voor het hoeveelste kindje?

Meiden veel succes met wachten, ik ga maandagavond op vakantie voor een weekje, ben van plan om, als ik dan nog niet ongi ben uiteraard, maandagochtend te testen (= 1 dag vóór NOD).

Ben benieuwd naar jullie wachtverhalen!

Liefs Hallow 24 jaar, 2e ronde, 1e kindje.

Oja Brigit,

Jahoor volgens mij kan je lichaam al heel snel reageren! Maar ja, het neemt je ook vaak genoeg in de maling pfff

Terug
Bovenaan