NOD 2 augustus, wie ook?

Hoi Halloweeni !!

Bij mij weer de dramaqueens !!! Ze zijn vanochtend gearriveerd, 3 dagen voor NOD !!!
Heb zoals gewoonlijk niets aan voelen komen........... cyclus ligt helemaal in de war. eerst 31 dgn, dan 27 dgn, dan 25 dgn, dan 23 dgn, dan weer 25 dgn, dan weer 29 dgn, dan 27 dagen en nu 25 dagen !!! Wordt er gek van.............Ben al sinds vorig jaar aan het oefenen maar sinds een maand of 3 voor het echie...........dus ga nu voor ronde 4 em hou mij NOD maar op 25 augustus

Hoop voor jullie allen dat het wegblijft en dat een van jullie of allemaal in ieder geval goed bericht heeft !! Sterkte met afwachten !!! Ik zal duimen !!!

Kussie

Bianca

Hallo Hallow,

Ik, suzan, zit in de 4e ronde. Ik ben 28 jaar en ga voor het 2e kindje. Ik heb de tekenen van ongi worden waargenomen maar ik blijf hopen. Hoe gaat het met jou?

Liefs suzan

Hoi Hoi,

Nou helaas we gaan voor ronde 2. De duivels zijn helaas  op komen dagen. De 28e al. Ik dacht dat ik een langere cyclus had maar nu blijkt dat ze exact op de 28e dag zijn gekomen. Ervanuit gaande dat de volgende keer weer 28 dagen zal duren is mijn nieuwe NOD 25 aug.

Het was te verwachten we zaten pas in de 1e ronde maar toch ben je teleurgesteld, stom he!

Nou hopelijk hebben jullie beter nieuws!

Groetjes San

Hoihoi

Jee wat balen zeg  San & Bianca!!!!!!!! Echt shit. Geluk bij een ongeluk: jullie zijn voor je NOD ongi geworden, als het dan toch komt is het zo wel beter dan dat je een week overtijd bent..... Maar het blijft shit!!!

En Suzan, hoe is het bij jou (en voor de rest   natuurlijk dezelfde vraag)? Bij mij blijven de vage dingetjes die ik al voelde, die blijf ik voelen dusssss wil niet teveel hopen. Morgenochtend testen, wel een beetje vroeg want heb volgens mij de 20e pas mijn ei gehad dus 14 dagen later is pas 3 of 4 aug. Maar ik probeer het gewoon, ga natuurlijk maandagavond nl. op vakantie, naar vrienden op de camping in Italie. En we houden altijd erg van een glaasje wijn, nou ja eerder flesje wijn dus als ik dan al weet dat ik zwanger ben, dan stop ik er meteen mee (heb geen geheelonthouding hoor, tussen ei en NOD, maar als ik het dan toch kan weten dan wil ik dat wel. Mocht hij dan nog negatief zijn dan weet ik natuurlijk nog niets, maar dan ga ik denk ik wel zeggen dat we bezig zijn. Ik heb gewoon geen zin om 1 of meer fles wijn op te drinken in deze situatie. En aangezien dit toch wel gebruikelijk is gaan ze anders vragen stellen en dan doe ik het liever zo.

Nounou wat een verhaal, inhoud is niet echt denderend, maar ja.

Succes meiden!

Liefs Hallo

Hoi Haloweeni,

Helaas, we gaan nar de volgende ronde, de rode duiveltjes kwamen zondag 31 juli al.
 Had het wel door, maar je hebt altijd een klien beetje hoop. Mijn nieuwe NOD is 29 augustus. Hoe is het met jou? Nog niks?

Liefs suzan

Hoi meiden,

Ben gisteren teruggekomen van vakantie, heeeeerlijk gehad! Op Schiphol vorige week maandag werd ik  ongi, dus 1 dag voor mijn NOD, dat vond ik wel fijn! Vorige maand was ik een paar dagen overtijd en dat is dus toch wel balen hoor! Liever zo dan! En ik kon lekker mijn wijntjes drinken op vakantie . Mijn nieuwe NOD is nu 30 augustus.

Leone & Brigit, hoe is het met jullie??

Liefs Halloweeni

Terug
Bovenaan