nod 21 februari...wie nog meer???

A

Anoniem

Guest
dan is dus mijn nod! wie nog meer?
ik heb nog geen verschijnselen van iets, dus het is wel spannend!
dit si mijn 12 ronde ofzo...dus mag van mij nu wel raak zijn!!!!

liefs wilma

Spannend zeg, hoop dat het nu wel raak is.
Wens je heel veel succes met wachten en laat ff horen hoe en wat.
Groetjes maud

Hallo,

mijn nod is ook de 21e/22e.
Ik voelde dinsdag de 7e mijn eisprong en sinds zaterdag 11feb. pijnlijke en overgevoelige tepels. Ze zijn groter en glanzender dan normaal en ook donkerder.
Mijn borsten voelen heel pijnlijk aan.

Ben zo benieuwd.
De vorige keer dat ik me zo voelde, bleek ik zwanger te zijn ( maar kreeg helaas een miskraam)

Ik heb mezelf beloofd te wachten met testen tot de 22e.........

Ik weet nog niet welke test, clearblue digitaal gaf de vorige keer negatief terwijl die van de kruitvat en van de apotheek positief waren....

Greetz Esmé

ooh spannend zeg esmeralda!
ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat het deze keer dan goed gaat!
toen ik vandaag deze topic opende schreef ik dat ik nog niets voelde maar dat is nu wel anders!
ik heb wat een trekkerig gevoel en soms wat krampen onder in mijn buik! en een zeurende pijn onder in mijn rug! en mijn darmen zijn verschrikkelijk overstuur het borrelt en doet!

maar ja kan net zo goed ongi worden maar ja zolang ik geen bruine afscheiding zie en mijn temp nog hoog is hou ik hoop!
ik hou je op de hoogt, laat je het mij ook weten??

als ik ga testen ga ik testen met een clearbleu test, diegene waar een + moet verschijnen, ik heb ook nog 1 van trekpleister merk liggen!

succes meid!

liefs Wilma

hoi hoi
mijn NOD is ook de 21 ste
ik heb ook last in mijn onderrug en een soort ongi pijn in mijn buik
maar inderdaad je kunt er niets van zeggen, zolang de duiveltjes er niet zijn hahaha
ik ben benieuwd hoe het met ons afloopt deze ronde, he?
nou, duimenmaar en hopen op iets positiefs
groetjes jook

hoi wilma,
mijn nod is 18 of 19 februari.ik weet het niet zeker omdat ik eerst 2 keer een cyclus van 28 dagen had en de vorige keer opeens van 27.het enige wat ik voel is wat menstruatieachtige krampjes die ik altijd een week van te voren krijg en verder voel ik niks.ja,mn darmen,maar die voel ik altijd,ik heb een spastische darm.dus ik ben eigenlijk nu al een beetje teleurgesteld omdat ik denk dat als je zwanger bent en je er op let dat je dan toch wel IETS opmerkelijks moet voelen.maar aan de andere kant heb ik nog een licht sprankeltje hoop omdat je toch wel verhalen hoort van mensen die dus idd niks merken.dus...duimen draaien meid!!ik zal ook voor jou duimen.voor iedereen die graag zwanger wil worden!!en ik walg van mensen die per ongeluk zwanger raken en dan niet blij zijn.mn nichtje is er zo een.ik kan ze wel schieten.je zou haar gezicht eens moeten zien als ze naar dr dikke buik kijkt.ik zou high van geluk zijn als ik zo'n buik had!(dan wel met een baby erin he)maar goed,ieder zn ding.
succes!!groetjes kari

he hoi meiden,

het wordt dus spannend nu...hihihihi! ik probeer mij geen dingen in het hoofd te halen! maar het rommelt en borrelt behoorlijk onder in de buik! gister had ik wat rugpijn onder in, nu niet meer! mijn temp was nog wel hoog vanmorgen gelukkig! en nog geen hoofdpijn en geen bruine afscheiding( sorry) normaal als ik ongi word en ben niet zwanger heb ik al een paar dagen voor mijn nod hoofdpijn, lage temp en bruine afscheiding! maar ja dat wil natuurlijk niets zeggen nou, maar ik heb nog wel hoop!!!

is jou nichtje ongewenst zwanger kari? en er niet blij mee?? het is een wonder als je een kind kan krijgen! ik zou de hele wereld bij mekaar schreeuwen!! ik kan me helemaal niet voorstellen dat je er niet blij mee bent! zulke mensen kun je het dan ook moeilijk gunnen!

liefs Wilma

Hee Wilma

Ben even aan het buurten en kwam je zomaar tegen.....
Hoe gaat het meis? Je hebt ondertussen vast wel gezien
hoe het gaat op de chat. Al onze ouden "kennissen" raken
zwanger! Volgens mij is het nu wel jouw beurt hoor!!!!
Ik ga iig als een idioot voor je duimen.....
Meis, heel veel succes en zet 'm op!

Dikke knuf Annet
13w

Terug
Bovenaan