nod 21 februari...wie nog meer???

Hoi,

Net als bij jullie is mijn NOD dag ook de 21ste en ik ben heel benieuwd voor mij is dit de eerste keer om zwanger te worden, maar het is zooooooooooooo spannend, kan niet wachten om te testen. Ik heb al eerder deze week getest en die was heel licht positief, dus...... Maar toch maar ff afwachten of het idd zo blijkt te zijn.

Ik wens jullie heel veel sterkte en succes en ik hoop van jullie te horen of het raak is of niet ik laat het jullie ook weten. kuzzzzz honeybee

hey meiden,

Ik heb ook rond de 21e nod en een rommelend gevoel in mijn buik en lage rugpijn. heb ik al een week, normaal heb ik dat nooit als ik ongi moet worden dus nou vind ik het wel spannend of ik dan zwanger ben.
Ik lees hier dat jullie bijna allemaal lage rugpijn en rommelend gevoel in je buik hebt, hebben jullie dat altijd voor je ongi wordt of ook niet net als ik??

groetjes desire

Hallo,

vind het steeds spannender worden, zou nu al wel willen testen maar ja dat wordt het vast toch negatief.

Ik schreef gisteren al over mijn akelig gevoelige tepels en borsten, sinds gisteren ook   constant zeurende hoofdpijn die met een paracetamol niet weggaat.
Ook heb ik erg last van droge ogen. ik draag contactlenzen, altijd zonder problemen, maar nu zijn mijn ogen droog. ( en zal het feit dat mijn haar een ramp is daar ook bij kunnen horen?????of wordt het tijd voor de kapper   )

Mijn tepels waren vanochtend iets minder gevoelig dan gisteravond...
En ik heb een beetje een zeurend gevoel in mijn onderbuik.

Ik hoop zo dat alles goed is.

Nog even een vraag.
Ik heb de hele tijd vreselijke dorst, gisteravond dronk ik in no time 2 liter water op.
Plassen doe ik niet echt veel meer dan normaal.
Herkennen jullie dit?

Ik hou het vocht vast in mijn borsten vast. Ben sinds maandag 2,5 kilo zwaarder geworden....

Groeten Esmé

he esmee,

gekke dingen heb jij zeg...hihihihi
mijn haar zit gelukkig nog wel goed...hahahahha
en over dat borrelen...om eerlijk te zijn dat heb ik anders nooit gehad als ik ongi werd....en ben nu een jaar bezig!
maar mijn rugpijn is weer over!
we zien het wel...ik wou wel dat het al dinsdag was....hihihihihi!
fijn weekend allemaal!

liefs wilma

Hoi Meiden,

Nou begint het erom te spannen he!!! Ik ben morgen zo nieuwsgierig. Ik heb net als jullie last van alle symptomen en dat is best wel een raar gevoel.   Bij mij klopt het ook wel met die contactlensen. Dus ik draag nu ook weer me bril en wat betreft die hoofdpijn klopt bij mij ook. ( miss ook wel een beetje spanning)

Nou meiden heel veel succes morgen en ik hoop wat te horen

Kuzzzzzz Honeybee

Terug
Bovenaan