NOD 22 Maart, Wie doet er mee??

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben Tamara en ben 22 jaar oud. Sinds Januari 2006 woon ik samen met Alex  (24 jaar). We zijn in April alweer 5 jaar samen. In December ben ik gestopt met de pil en in April gaan we voor het eggie, spannend dus. Deze maand hebben we het tot en met mijn 12ste dag echter wel onveilig gedaan, daarna weer veilig.  Het zou dus misschien wel een raak kunnen zijn. Voel me wel iets anders, maar weet dat je lichaam je ook wel eens voor de gek kan houden. Heb pijnlijke en opgeblazen borsten, een weeig gevoel in mijn maag en heb snel trek. Het lijkt me leuk om  er met meiden die ook hun NOD rond deze datum hebben erna toe te leven!!

Groetjes Tamara

hoi

Ik doe ook mee hoor mijn nod is 22mrt en ben bezig voor de eerste ronde   tweede kindje,dus we gaan elkaar op de hoogte houden he ik ben 24 jaar groetjes wendy

Hoi Meiden,
Sluit me bij jullie aan!
Rian, 23 jaar 9e ronde en 1e ronde na MK
Ik heb de 22e mijn NOD dit is mijn 1e NOD na een miskraam.. Al begin ik met het uur meer het idee te krijgen dat ik weer zwanger ben..
Voel me anders. en het gevoel komt me bekend voor.. Net zoals hoe ik me 1,5 maand geleden voelde.. Ik hoop het, maar probeer maar nergens vanuit te gaan!
Voelen jullie je anders dan anders??

Hi,

Ik ben Danielle, 31 jaar en inmiddels in ronde 2 voor ons eerste kindje. Vorige maand dacht ik al dat ik zwanger was, omdat ik me zo anders voelde (misselijk, andere smaak in m'n mond). Helaas werd ik enorm ongi en de test zei duidelijk: negatief!
Eigenlijk wilde ik al een paar jaar geleden beginnen, maar mijn vriend was daar niet aan toe. Hij is nu 35 jaar en vertelde me begin dit jaar dat hij 't wel wilde gaan proberen. Ik was superblij, maar vind het ook erg spannend: gaat het allemaal wel lukken?
Afgelopen zondagnacht had ik enorme pijn in m'n buik en voelde daarna iets 'ploffen'. Dit is de eerste keer dat ik zo duidelijk m'n ei voelde; meteen daarna gesext natuurlijk dus ik ben benieuwd!
Mijn NOD is ongeveer 25 maart

He Rian,

Ik vroeg me al af waar je was... hoe is het met je? Heb je het allemaal een plekje kunnen geven? Raar weer he al die kwaaltjes, ik heb een vreselijk ei gehad deze maand ben zelfs naar de dokter geweest omdat ik dacht dat ik iets mankeerde aan mijn nieren haha.. vrij/zat en zon slijm gehad en maandag kon ik niet meer blijven zitten van de pijn in mijn zij en buik, vreselijk! De dokter zei een verlaat ei of innesteling dus laten we het laatste hopen. Als het mijn ei is dan is mijn cyclus dus van 28 dgn naar 32 dagen gegaan en dat betekent dat mijn NOD pas 26 maart is en niet 22... Heb vreselijk pijn in borsten en voel niets anders dan bellen in mijn buik dus ook ik ben er zeker van dat er iets beweegt op dit moment. Laten we het hopen een nieuwe hummeltje is weer meer dan welkom.
Ik hoop dat jij ook al wat positieve tekens hebt gehad! En we duimen voor het  november forum.

Groetjes,
Miranda

He Miran!!
Alles ok met mij hoor! Om eerlijk te zijn gaat het super! Heb me echt rot gevoeld, maar voel me de laatste week echt super goed!
Klopt dat je me een tijdje niet hebt '''gezien'' hier.. Had even geen zin om te kletsen over baby's en alles wat daarbij komt kijken.. En daarbij was/ben ik super druk op mijn werk..
Ik vind jou verhaal (afgezien van de pijn dan want dat is natuurlijk minder) behoorlijk hoopvol! Ik heb je dit eerder horen zeggen namelijk..
Wat mij betreft.. Tja ik voel me net zoals 1,5 maand geleden ook 1 week voor mijn NOD.. Mijn borsten worden pijnlijker zachter en gladder, last van mijn maag, moe slecht slapen, s'nachts naar de wc...
Dus ik hoop stiekem.. al probeer ik er nog niet teveel vanuit te gaan!
Leuk meis kunnen we weer samen kletsen al zal ik i.v.m. mijn werk niet heel snel reageren elke keer..

Voor de rest van de meiden!
Hoe gaat het met jullie???
Al gekke dingen??
ben benieuwd!

Liefs,

Rian

hey rian !!

wat fijn dat je erweer bent begon je al te missen ik keek steeds of je weer eens een berichtje achter liet maar helaas maar ik ben blij dat het goed met je gaat hier gaat het ook nog harstikke goed afgelopen maandag mijn eerste controle gehad bij de vk en ik ben gezond zwanger zeg maar en aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste echo kan niet wachten ben zo benieuwd of het goed gaat daar binnen.

en miranda wat jammer dat het voor jou ook mis is gegaan.

ik spreek je wel weer!!

groetjes bianca

Goedemorgen dames,
Even een snel berichtje van mij!! Heb nog niet alles goed kunnen lezen, dus reageer ook nog maar niet op julie berichtjes. Leuk dat er al zoveel dames zich aangemeld hebben voor de NOD dag rond de 22ste. Moest gisteravond werken en zomenteen weer, dus had nog geen tijd gehad voor een berichtje. Vanavond zal ik een wat langere berichtje schrijven. Tot vanavond dames.

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan