NOD 22 Maart, Wie doet er mee??

Hi Miranda,

Wat grappig dat jij ook zón ei-explosie had deze keer; ik had precies hetzelfde afgelopen zondagnacht!! De dagen daarvoor was ik misselijk en moe en had ongelooflijke pijn in m'n buik aan de linkerkant.... Na de explosie meteen geklust, maar ik moet zeggen dat ik sindsdien eigenlijk niets meer voel..... Vorige maand voelde ik meer en toen bleek ik niet zwanger te zijn... Ben alleen erg moe, maar misschien is dat de voorjaarsmoeheid waar ik ieder jaar last van heb.... Gelukkig zitten m'n dagen lekker vol tot aan m'n NOD, anders hield ik 't niet uit!!!! Zaterdag lekker naar de sauna.

Voelen jullie al wat?

groetjes, Danielle

He Bianca!
Wat leuk dat je reageerd!!
Ik voel me weer helemaal ok! Had zoals ik al eerder schreef even geen zin om al te veel op het forum te zitten..
Nu ben ik er weer helemaal klaar voor!
Wat fijn dat het goed met je gaat!!
Ik neem aan dat ik de details van je echo vrijdag op het oktober forum kan lezen???
Hou me op de hoogte!

Meiden,
Ik heb niet zo'n ei-explosie gehad hoor
Heb wel rond mijn eisprong krampen gehad maar nie heel heftig ofzo.. Worden jullie het wachten al zat?? Moeten nog een week he?! Ik ben (naar mijn idee) er redelijk koel onder en wacht maar gewoon af.. Ga mezelf nog niet gek maken.. En stel het testen zo lang mogelijk uit! Gaan jullie (en zo ja wanneer) testen??

Liefs,
Rian

hey rian!!

tuurlijk kan je het op de okt forum lezen morgen ben echt benieuwd van hoe en wat maar dat zie ik morgen moet nog ff wachten moet er 13.20 zijn dus je leest het vanzelf wel.

ene gelijk had je dat je ff geen zin meer had maar ik moet zeggen dat ik het wel goed van je vind dat je weer lekker positief ertegen aan gaat ik zal voor je duimen en dan lees ik het vanzelf wel.

groetjes bianca

Hey Bianca,
Tja het heeft gewoon geen zin om maar zielig in een hoekje te blijven zitten..
Ik voel me goed het is lekker weer en heb er helemaal zin in!
En ik ga lekker rustig wachten tot volgende week donderdag.. We zullen zien.. Ik voel me anders.. Maar ik voel nog te weinig om met zekerheid te kunnen zeggen dat ik weer zwanger ben. We zullen zien.. Het zou super zijn, maar ik had erop gerekend dat het lang zou duren en daar ga ik dan nog maar even vanuit..
Ik hou je op de hoogte en ik ga duimen voor je morgen!
Succes en geniet van de minuutjes dat je je kleintje kan zien op die echo!!!
Liefs,
Rian

He Rian,

Sorry dat het even duurde maar druk druk druk. Hier ben ik dan weer. Ik heb dus als ik mijn ei goed berekend heb 26-3 mijn NOD ik wil die zat of zondag gaan testen. De pijn (want het deed echt pijn) is iets minder, wel nog een beetje gevoelig maar niet meer pijnlijk alsof er een kist op staat. Verder misselijk tja wat zal ik er van zeggen, ben ook goed verkouden. maar wat blijft is de bellen in mijn buik en het rare gevoel. (ken je waarschijnlijk wel) Maar goed wat wil je mijn NOD duurt nog 1 week als ik alle klachten nu al heb dan blijft er niks over voor die eerste 12 wkn (hoezo lekker positief). Misschien moet ik ook wel niet al te positief zijn want dan is de dreun nog harder dadelijk. Maar goed ik hou nog maar even alle vertrouwen, heb geklust op de goede dagen dus eigenlijk zou je zeggen.........?????? Jij positief gevoel buiten alle klachten? Wanneer willen jullie testen?

EN voor alle andere meiden... misschien is het leuk als we banners plaatsen dan kunnen we direct zien hoe iemand er voor staat, dit is die van mij (als mijn cyclus dus van 28 dgn naar 32 is gegaan en ik die buikpijnen van maandag dus als mijn ei moet zien)

Hoi Dames,
Wat vervelend om te horen dat er al een aantal dames zijn die een Miskraam achter de rug hebben. Wij zijn bezig, nou ja bezig in April dan echt, voor ons eerste kindje. Een miskraam lijkt me echt afschuwelijk. Goed van jullie dat jullie er zo snel weer boven op geklomen zijn en weer met goede moed het opnieuw proberen.

Ik voel me wel anders dan anders, maar het kan natuurlijk ook zijn dat mijn lichaam me voor de gek houdt! Daar ga ik dus ook maar van uit, omdat het anders zo'n teleurstelling is. Ik weet niet hoe anders, andere meiden zich voelen. ik heb naar mijn idee wat meer opgeblazen borsten, van de week vaak een weeig gevoel in mijn maag gehad en sinds paar dagen zo nu en dan een lichte ongi pijn. De ongi pijn is niet midden in mijn buik, maar de ene keer rechts en de andere keer links. Ik ben dus benieuwd, maar denk dat ik mezelf misschien beetje gek zit te maken. Als ik niet ongi wordt ga ik volgende week zaterdag testen, dan is mijn mannetje thuis. Hoe voelen jullie je??

Ik ben trouwens uit gegaan van een cyclus van 29 dagen, maar weet dit niet zeker. Ik heb eigenlijk nog nooit mijn eisprong gevoelt, dus heb aan de hand daarvan ook niet echt een idee. In December gestopt, eerste keer cyclus van 37 dagen en daarna netjes van 29 dagen. Kan dus zijn dat hij opeens toch iets langer blijkt te zijn.

Groetjes Tamara

Zullen we ons geklets verplaatsen naar het ander topic.. Typ me helemaal suf zo..

Terug
Bovenaan