NOD 23-1-07 pff en maar wachten...

A

Anoniem

Guest
Doen jullie mee?

Wachten duurt lang....

Sesamstraat
29 jaar, 4e ronde, 2e kindje

Dag Sesamstraat,
in afwachting, begrijp ik. Spannend hoor!

Misschien kun je mij helpen (jij bent al ervaren): van wanneer tot wanneer loopt een cyclus? Vanaf de laatste dag van een menstruatie tot en met de volgende of juist vanaf de eerste dag tot de volgende?
Ik probeer mn ovulatiemoment te zoeken, maar dat lukt niet helemaal, juist doordat bovenstaande niet helemaal duidelijk is.
Gisteren voor het eerst onveilig gevreeën. Was er bijzonder, maar vandaag voel ik me 'raar'. Zenuwen of is er iets gaande?? Ik wacht dus in spanning met je mee!
Groetjes, Dee

Hoi Dee,

Je rekent vanaf 1e dag menstruatie. Ongeveer 10-14 dagen na deze datum heb je je eisprong (als je een gemiddelde cyclus van 28 dagen hebt)
Zo'n 10-14 dagen na je eisprong wordt je weer ongesteld als er geen bevruchting heeft plaats gevonden.

Hoe lang ben je gestopt met de pil? Ze zeggen dat je moet ontpillen, maar bij mijn eerste zwangerschap was ik meteen zwanger na het stoppen van de pil. Het valt dus nu een beetje tegen dat het nu al 4 maanden duurt.

Bij de vorige keer had ik ook regelmatigere cyclus van precies 28 dagen. Nu 28 dagen, 27 dagen, 26 dagen.... Best lastig.

Misschien kun je je eisprong wel voelen. Deze maand heb ik 'm gevoeld op 9 januari en 8 januari hebben we gericht "geklust". We gaan het weer merken... Ik heb wel afgelopen zondag vreselijke pijn in mijn baarmoeder gehad, maar geen bloedverlies (kan op een innesteling duiden) verder heb ik wel last van een ongesteldheidsgevoel al vanaf woensdag...

Sesamstraat

Hoi Sesamstraat,

Ik verwacht ook tussen de 20 en de 23 mijn nod.
Hoewel het erg onwaarschijnlijk is dat ik zwanger ben, vind ik het ook erg spannend.
Ik hoop op een regelmatige cyclus.
Ben nu 3 maand gestopt met de pil.
Vanmorgen werd ik ineens overvallen door een golf van misselijkheid.
Schrok me kapot.
We hebben HET op dag 4 van deze ronde onveilig gedaan (was niet de bedoeling).
Kan me niet voorstellen dat die ene keer gevolgen heeft, of mijn vriend heeft wel heeeeel sterk zaad.
Ik denk zelf dat die misselijkheid kwam doordat het in de ruimte waar ik was erg warm was.
Heb ook wel een beetje het ongi-gevoel.
We wachten maar af.

Succes.

Liefs Mickey

Heb de 11e mijn eerste niet-pil dag gehad. En gisteravond dus druk aan de slag geweest (ontspannen, spontaan). Was fijn, maar vandaag zo'n opgeblazen gevoel. Kan zijn door een 'slecht' geweten of zenuwen, ik weet het niet.
Het lijkt me kunstig om het in 1x voor elkaar te hebben (whats fun about that??), maar weet dat mn moeder altijd zei: je vader hoefde maar naar me te kijken en het was raak. Je weet het dus niet.
Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat het nu al gebeurt. We willen vanaf eind maart voor het echie aan de slag. Maar mocht er voor die tijd iets gebeuren, dan is het ook van harte gewenst.
Sinds vorige week zie ik overal kinderen. Blijkt wel dat mn hoofd er al goed mee bezig is, ook al zie ik mezelf (nog) niet als moeder. Denk ook niet dat ik een moeder-moeder ben. Maar goed, wat weet ik ervan?? Spuit elf in de bocht ;)
Volgens mij is 2 feb mijn NOD, dus ik kan nog even flink de beest uithangen (in bed dan). Hoe vaker geschoten, hoe groter de kans??? Toch maar even kijken wanneer ik ovuleer................

Hej hej, wat is het wachten dan lang he..
Mijn NOD is ook de 23ste, heb nog geen verschijnselen dus het is maar weer afwachten.
We zijn nu in ronde 7..
Liefs Friesje

Morgen NOD...
Nog niets te bekennen.
Wel de hele week al ongi gevoel, maar dat is sinds vandaag helemaal weg...

Sesamstraat

Meiden veel suc6 in deze spannende dagen en ik hoop op veel positieve berichten!!! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan