Heb de 11e mijn eerste niet-pil dag gehad. En gisteravond dus druk aan de slag geweest (ontspannen, spontaan). Was fijn, maar vandaag zo'n opgeblazen gevoel. Kan zijn door een 'slecht' geweten of zenuwen, ik weet het niet.
Het lijkt me kunstig om het in 1x voor elkaar te hebben (whats fun about that??), maar weet dat mn moeder altijd zei: je vader hoefde maar naar me te kijken en het was raak. Je weet het dus niet.
Het is eigenlijk ook niet de bedoeling dat het nu al gebeurt. We willen vanaf eind maart voor het echie aan de slag. Maar mocht er voor die tijd iets gebeuren, dan is het ook van harte gewenst.
Sinds vorige week zie ik overal kinderen. Blijkt wel dat mn hoofd er al goed mee bezig is, ook al zie ik mezelf (nog) niet als moeder. Denk ook niet dat ik een moeder-moeder ben. Maar goed, wat weet ik ervan?? Spuit elf in de bocht 😉
Volgens mij is 2 feb mijn NOD, dus ik kan nog even flink de beest uithangen (in bed dan). Hoe vaker geschoten, hoe groter de kans??? Toch maar even kijken wanneer ik ovuleer................