NOD 27 oktober

zit ik net uit te rekenen wanneer ik dan uitgerekend zou zijn:

07-07-2007

hahahaha Zou wel heel leuk zijn!

maar het zal wel niet.

ff bammetje eten..

tot laters!

Hai,

Ik heb de test op babybrabbel ook gedaan, grappig he.
Ik heb 68 procent kans.
Ik ben benieuwd, nu 4 dagen overtijd en nog geen tekenen van RD.
Alleen gevoelige tepels meer niet.
Nog even een dagje wachten en dan testen, oh wat is dat eng.
Denk niet dat het positief is hoor, dit was pas ronde 1.
Hopelijk komen de RD dan snel want wil wel een beetje een regelmatige cyclus hebben.
Succes!!!

Lfs Niek

Hai WY,
ben ik weer hoor,
Bij babybrabbel reken ze het ook uit wanneer je dan uitgerekend zou zijn.
Als het bij mij raak is dan ben ik 25 juni 2007 uitgerekend!
Spannend allemaal he,

ik ga ook even een bammetje eten  met mijn foliumzuurtje erbij.
Oh oh wat slecht om zo laat nog te ontbijten...maar deze site is zooooo verslavend.

Lfs Niek

heej niek! ja inderdaad erg verslavend, bij mij ook de foliumzuur erbij!

zit achter de pc met mijn boterhammetjes!

gezellig!

Dag Dames! Hier weer iemand met de NOD op 27 okt. Ben 27 jaar en zit alweer in ronde 6.. Erg leuk om jullie verhalen te lezen en samen in spanning te zitten voor volgende week! Ik moet eerlijk bekennen dat ik probeer niet al te veel meer te focussen op zo'n dag maar goed dat lukt duidelijk niet altijd. Hopeljk deze ronde meer geluk!

Fijn weekend allemaal!

Perzikje

Hallo Dames!

Het wordt hier al gezellig druk!!! Leuk hoor!
Ik heb die test ook gedaan op babybrabbel, en bij mij kwam er 77% uit, maar ook ik pin me er niet op vast aangezien het voor mij ook de eerste ronde is....

Ik zit er nu wel sterk over na te denken om te stoppen met roken aangezien ik ook borstvoeding wil gaan geven, alleen het is zo verdomde moeilijk!!!! Ik zat een paar dagen geleden zonder sigaretten en ik dacht al dat ik gek werd bij het idee niet te kunnen roken... Ik heb sowieso het voornemen om serieus te minderen en misschien wel geheel te stoppen, maar ik heb ook gehoord dat dat ook weer niet goed voor de baby zou zijn ivm stress die jij dat veroorzaakt.... Ik moet het nog zien....

Als ik nu niet zwanger ben heb ik toch eigenlijk wel een sigaret nodig denk ik aanstaande vrijdag, ik maak mezelf onbewust in mijn hoofd helemaal gek dus ja...
Ik zeg wel dat ik er niet op reken, maar stiekem ben ik heel de babykamer al aan het inrichten en namen aan het bedenken voor de toekomstige spruit....

Heb nog steeds last van dat opgeblazen gevoel en voel me ook niet zo goed, maar blijf mezelf voorhouden dat het allemaal tussen mijn oren zit....

30% minder vruchtbaar bij roken kan heel goed zijn, ik heb dat ook al ergens gelezen.... Mijn tante rookte ook voor de zwangerschap en die is toch wel twee keer in een keer zwnager geraakt, dus er is nog hoop voor de rokers onder ons.... (ik hoor mezelf al weer illusies maken... pffff) Mijn ventje rookt ook, dus ik denk dat wij sowieso wel een verminderde kans hebben, maar ja we zullen wel zien....

Nog 7 LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGE dagen wachten en dan weten we hopelijk iets meer...

Succes allemaal dames ik duim voor jullie!

Liefs Kim

He Kim,

Ben je er weer?

Ga gewoon stoppen, roken is echt een hersenspoeling, (hoor mezelf, ik rook nog steeds!), we zijn gewoon in de valkuil gelopen, heel stom.

Je kunt er alleen uitkomen als je de valkuil begrijpt, en daar moet je echt het boek voor lezen (allen carr, stoppen met roken speciaal voor vrouwen). Ik begrijp echt waarom ik ben begonnen met roken, maar roken is niet lekker, en roken is geen gewoonte, het is gewoon een verslaving!

En ik geloof als je nu stopt met roken, of volgende week, dan valt die stress nog wel mee, het kind is pas later vatbaar voor stress.

Ik stop gewoon hoe dan ook, volgende week zaterdag mijn NOD en dan wil ik gestopt zijn, heb vannacht weer liggen lezen, hoef nog maar 3 hoofdstukken, dus misschien stop ik nog wel eerder.

xxx

Hallo meiden!

Ook ik heb mijn NOD op de 27e! Tenminste, als ik het goed heb berekend, want mijn cyclus is niet echt regelmatig (zit wel eens een dag of  5 tussen...)
Ik ben zo benieuwd!
Het zou wel heel erg leuk zijn als het zover is. Dubbel leuk: mijn zoontje wordt namelijk de 29e 1 jaar!

Gelukkig ben ik nu meer met zijn verjaardag bezig dan met zwanger worden. Dat scheelt, kan je je gedachten tenminste een beetje verzetten. Maar ja... dan zit je op je werk, kijkt naar dit forum en dan gaat het toch weer kriebelen hoor!

Ik ga zo maar eens kijken op babybrabbel, voor die test... ben benieuwd!

Groetjes,
Saskia

Terug
Bovenaan