NOD 4 april!!! Wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Vind het wel leuk om met andere meiden in spanning te zitten ipv zo in m'n uppie. Toch een frustrerende en spannende tijd....

Dan kunnen we elkaar een beetje in de gaten houden. hihi

Liefs,
Dompy

Hoi hoi,

Nog een keer.

Ik lees de laatste tijd wel mee, maar schrijven deed ik even niet zo veel. Was bang dat alles te veel zou beinvloeden. Maar ik ben wel een beetje verslaafd aan het forum geworden. Ook met lezen. Kijk meerdere keren per dag, ook op het werk.

Mijn NOD is 3 april. Ik vind het nu ook wel weer spannend.
We gaat nu weer voor het "echie". Twee maanden geleden een mk. gehad. En daarvoor ook een mk. Toch willen we het weer proberen.
Vorige maand ongi geworden, dus nu gaan we er weer voor.

Sinds gisteren heb ik wel een lichtelijk misselijk gevoel, maar het zegt niks. Voor het zelfde geld ben ik een beetje grieperig. Het heerst heel erg.  Ook heb enorme eetbuien. Nooit zo erg gehad. Is niet zo erg voor mijn gewicht. Bij mijn laaste mk was ik 10 kilo afgevallen. Dat kan er dan mooi weer bij.

We moeten nu nog even twee weken wachten. Wat zeg ik: even? Dat worden lange weken. Ik hoop dat je vandaag je ovu hebt en dat op voor de NOD!

Liefs, Monique

hoi hoi

ook ik heb mijn NOD  3/4 april mijn cyclus (zit per maand verschil in)en nu maar weer wachten he ooohhh ik wordt nu al gek van mezelf en dan moet ik nog twee heeeellleelange weken..

groetjes mandy

Hoi meiden,

Mijn NOD is ook rond 3 april. Dus nog zo'n twee weekjes afwachten!
We hebben genoeg geklust dus daar kan het niet aan liggen!

Groetjes   Roseliek

Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik 3 dagen over tijd ben ik een test ga kopen. Ik zit zoooo in de stress dus echt langer kan ik niet wachten. Misschien zie ik dan nog niet...maar misschien ook wel. hihi

Leuk dat jullie rond dezelfde datum zitten, we houden elkaar in de gaten en tot die tijd....afleiding zoeken. Haha alsof dat lukt....14 dagen nog te gaan. zucht!!!

x
Dompy

Hoi, hoi!
Volgens de berekeningen zou ik ook m'n nod hebben op 4 april, maar ik twijfel eraan of ik mijn eisprong al wel heb gehad. We moeten dus nog even door klussen.
Meestal voel ik mijn eisprong altijd heel duidelijk. zaterdag heb ik wel steekjes gehad in mijn buik, maar het slijmverlies blijft uit(sorry voor het praatje).
De weken duren zeker lang, maar ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn, niet te vaak hier komen kijken, hoe verslavend het ook is.

Trouwens, als we nu zwanger zijn, zijn we in december uitgerekend. Hoe kijken jullie daar tegenaan? Mijn vriendin slaat deze maand bewust over omdat ze geen december kind wil... Zelf vind ik dat er niet toe doen, ik zal blij zijn als ik zwanger ben en het kan me nix schelen wanneer het geboren wordt.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Doei, doei,
Miek

Een maand overslaan???? Moet er niet aan denken...kerstkindje of niet, maakt me niet uit wanneer ik zwanger word...als ik maar zwanger word. Kan me voorstellen dat het een drukke en dure maand is maar dat is voor mij geen rede om een maand over te slaan. Maar ja, dat is mijn keuze.

Ik voel nog helemaal niets, geen steekje, niets noppes, nee...alleen maar zenuwen van het wachten. Oooh dit worden 2 heeeeele lange weken. Het lijkt mij dat als je zwanger 'denkt' te zijn...je dan toch wat moet voelen.

ZUCHT

Hoi Mieke,

Grappig dat je dat noemt uitgeteld in december. Ik heb mijn NOD 3 april
en mocht het raak zijn wordt het dus weer een december kindje. (mijn
oudste is van 28-12). Vorig jaar hebben we bewust deze maand
overgeslagen, maar nu een jaar verder zonder zwangerschap zou ik heel
blij zijn met een decemberbaby. Het verlangen is nu zo sterk dat me dat
niet meer uitmaakt.

Juup

Terug
Bovenaan