NOD 4 april!!! Wie nog meer?

He dompy,

het is ook nog wel heel erg vroeg om wat te voelen hoor. We hebben net
de eisprong gehad! Bij mijn eerste zwangerschap had ik pas met zeven
weken symptomen die mij deden denken richting zwangerschap.

Al die krampjes en steekjes heb je waarschijnlijk altijd al gehad maar
nooit bij stil gestaan. Helaas is er maar een remedie, afwachten.

Juup

Ik kan het woord 'afwachten' zowat niet meer horen. hahahahahaha

Maar ja, het is wel de waarheid...dusssssss ga ik maar...."PIEP".

x
Dompy

Hoi hoi,
Ik zat jullie verhaaltjes ff te lezen, en , Miek, Ik las over je vriendin dat die deze maand overslaat. Ik had eergister of gister m'n nod en er is nog nix te bekennen behalve tekens van wél een zs. Maar dan ben ik 26 nov. uitgerekend, bij m'n zoontje was ik de 28 nov. uitgerekend en die is 4 nov. geboren, op de verjaardag van mijn vader, had ik dan ook deze maand over moeten slaan. Natuurlijk zou ik het anders willen hebben, ik had al 13/14 maanden geleden zwanger willen zijn, maar dat kun je toch niet plannen. Ik ben nu ook in spannende afwachting. krijg waarschijnlijk morgen m'n testen met de post, kan ik vrij of zaterdag testen.(als ik het volhou)
Sterkte allemaal met wachten.......Ik hoop dat we allemaal door kunnen met een dikke buik natuurlijk.....
Liefs Cynthia

hoi hoi

nou deze maand over slaan echt niet he...mijn vorige zwangerschap liep niet goed af..
miskraam en een buitenbaarmoedelijke zwangerschap.. ja het waren er twee...
dus ik weet niet of alles nog werkt.. heb nog maar een eileider...dus sla ik echt geen maand over...ja natuurlijk het zou mooi zijn als je in de lente bevalt kan je lekker naar buiten maar we hebben het niet voor het zeggen he helaas...dan maar een dec kindje als deze maand goed gaat ben ik op mijn vader'  s verjaardag uitgerekend dus ook leuk...
maar goed werd vanmorgen wakker met pijn in mijn buik rechter kant dus het zou wel een eisprong kunnen zijn geweest....maar zondag voor het laatst geklust want ik ging er van uit dat zondag mijn ov was...DUS HOPEN MAAR

groetjes mandy

Leuk dat jullie het over de uittelmaand december hebben.
Als het bij mij lukt deze maand (30 maart mijn NOD), dan ben ik uitgeteld op 7 december, mijn eigen verjaardag!!!!!!!!!!
Dat is toch ook toevallig, he. Echt op die dag.
Het maakt mij ook niets uit, alsssssssss ik maar zwanger wordt (heb al 2 miskramen achter de rug en een half jaar tijd).
Succes voor iedereen met het wachten...........

Liefs, Go

Hallo allemaal, mijn nod moet zijn op 29 mrt. Net zo als jullie moet ik wachten, wachten, wachten en nog eens wachten..... groetjes Danielle

Mijn NOD is 8 april..... ook nog even in spanning afwachten dus.
Maar, het is denk ik niet raak deze keer. Volgens mijn temperatuurcurve is er nog niet echt een stijging te zien. Misschien heb ik niet eens een eisprong, dit blijkt voor te komen als je een langere en onregelmatige cyclus hebt.
Mijn NOD datum is trouwens een gokje want ik heb twee cycli achter de rug (44 en 50 dagen).

Liefs Benthe

Meiden,

Ik ben 4 april jarig en dan hoop ik dat jullie
mij allemaal een leuk verjaardagscadeau geven
en vertellen dat jullie zwanger zijn !!!!!!!!!
Als dit zo door gaat, dat ik nog steeds niet ongi ben
en niets voel wat daar op wijst dan geef ik mij zelf vast een
vroeg cadeautje..............

Dikke knuffel van Biaggi

Terug
Bovenaan