NOD 5 Maart

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Heb me vorige week voor het eerst aangemeld en heb nog niet vaak gereageerd, dus een hoop zullen wel denken 'wie is dat nou weer??'

Mijn vriend en ik zitten in de 3e ronde voor ons eerste kindje. Heb sinds ik met de pil gestopt ben 2x een cyclus van 35 dagen gehad, dat hou ik nu dus ook weer aan.

Ben vorige week maandag ongesteld geweest, dus ik heb mijn eisprong over een kleine 14 dagen....en wat duurt dat nog lang zeg!! Dat is het nadeel bij een behoorlijke lange cyclus, dan duurt het na je menstruatie nog meer dan 2 weken voor de eisprong, dan bv een week als je een cyclus van 28 dagen hebt! Maar ja, een mens kan niet alles hebben haha!!

Maar mijn vraag is.....wie wacht er nog meer mee, rond 5 maart?? Spannend!!

Groetjes Meike

Hoi Meike,

Ik  moet zo rond 3 maart  ongesteld worden. Ik heb wel een korte cyclus (sorry, wil je natuurlijk niet jaloers maken). Zo rond de 26 dagen. Ik ben gisteren (5-feb) ongesteld geworden en heb dan volgens de berekeningen zo rond 17 feb mijn eisprong.
Wat een gepuzzel en gereken he?! Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar reken toch elke keer wel even uit hoe het zit haha. Hou er ergens in mijn achterhoofd dan wel rekening mee.

We houden elkaar wel op de hoogte. Duurt nog erg lang haha, dus we hebben nog even!
Succes de komende weken! En we spreken elkaar!

groetjes

Hoi Meike en ninoD,
Ik kom ook mee wachten, en

Ik ben gisteren ongie geworden, en ik heb (ong) een cyclus van 35 dagen... Dus ik heb mijn nod op 12 maart. Als ik het dus ook goed bereken heb ik rond 26 februari mijn ei!?!

Waarschijnlijk ga ik van die ovutesten kopen om het zeker te weten...

Het zou geweldig zijn als we in maart zwanger worden, want m'n vriend is dan jarig en ik ook!!

Ik ga voor de tweede ronde... dus wie weet.

Heel veel succes...
X Mylene

Hoi Meiden,

Voor mij trouwens ook de tweede ronde. Dus ook nog maar net bezig!
Maar het is zo spannend allemaal! haha!

Hoi Meiden!

Leuk dat jullie gereageerd hebben! Kunnen we samen naar 'de grote dag' toeleven!

Nou Mylene, 26 dagen lijkt me heerlijk! (ben dus wel een beetje jaloers op je haha!) En NinoD, tis zeker spannend! En jou cyclus is ook 35 dagen? Nou, dan kunnen wel elkaar steunen, is wel lang he 35 dagen he? vind je niet?

We houden elkaar op de hoogte!!

Meike

He meike ik geloof dat je de namen hebt omgedraaid.... Ik zou 't wel willen hoor een cyclus van 28 dagen!!

Ik voel me wel een beetje schuldig dat ik loop te piepen over dat het allemaal zo lang duurd, terwijl je hier af en toe verhalen leest van meiden die het een stuk moeilijker hebben.

Voordat ik ongie werd deze maand dacht ik de hele tijd dat ik zwanger was... Je weet wel, al die zwangerschapskwaaltjes enzo.. Ik had al twee keer een test gedaan.. Was het waarschijnlijk het ontpillen.   Balen

Ik ga er in ieder geval flink tegen aan deze maand...

Wordt het jouw eerste zwangerschap ninoD???

Zelf heb ik al een geweldig knulletje van 3 jaar en 4 maanden, dus een broertje of zusje zou helemaal geweldig zijn!

groetjes Mylene

Hoi Meike en Mylene,

Leuk om samen af te tellen naar de spannende dagen. Eisprong ook allemaal ongeveer tegelijk, dus dat is wel erg leuk!

Ik ben zelf ook erg blij met mijn korte cyclus. Zeker als je hier soms leest hoe lang het duurt voor dat je echt zwanger bent. Dus dan heb je met een korte cyclus toch vaker een kans. Maar goed we zullen zien hoe het gaat!

Het is mijn eerste zwangerschap ja. Mijn vriend heeft al wel twee dochters uit zijn eerste huwelijk. Dus al wel twee kinderen (part-time) in huis. Die zijn ook al wat ouder. 17 en 14 inmiddels.

Mylene wat leuk dat jij al een zoontje hebt! En ook al bijna basisschool leeftijd. Daarom nu bewust pas een tweede?

En Meike jouw eerste?

Groetjes Nienke

He Nienke,
Dat is lekker.. heb je gelijk een oppas thuis.
Weten de dochters van je man, dat jullie bezig zijn voor een kindje?? Vinden ze het ook spannend?

Ik kom zelf uit een gezin waarin m'n moeder met een andere man getrouwd is en opnieuw kids hebben gekregen. Tussen mij en m'n (half)broertje zit11 jaar en met m'n andere zusje 14 jaar. Ik vond het helemaal geweldig dat m'n moeder nog kinderen kreeg. Ik was altijd met ze aan het spelen en voelde me al echt een moedertje....  

Mijn zoontje Byron wordt in september 3, en dan naar de basisschool... Zo spannend, hetis zo ontzettend hard gegaan. Eigenlijk hadden we gepland dat als Byron 3/3,5 jaar zou zijn, dat we dan al een tweede kind wilde hebben, maar door allerlei problemen hebben we dat maar uitgesteld. Eerst even wachten tot de rust weer terug was.

He Meike, hoe is't met jou dan? Nog 1,5 week ofzo he? ben je al aan 't aftellen.   Ik ga zelf van die ovu tests bestellen... even zeker weten dat ik goed klus!

Ik ben zo ongeduldig.. Als we bij de volgende eisprong zwanger worden, komt de baby in november dus dat is wel een mooie tijd.. December lijkt me zelf niet zo geweldig om een kind te krijgen. Naast al die feestdagen heb ik ook nog eens 5 verjaardagen, dus m'n familie zie ik al vaak genoeg!

Liefs Mylene

Terug
Bovenaan