NOD 5 Maart

Hoi Mylene,

Wat leuk dat jij zelf halfboertjes en -zusjes hebt.
Wij hebben de meiden hier nog niets verteld. Ze zeggen wel altijd (vooral de jongste) dat ze het graag willen. En dat we niet te lang mogen wachten omdat ze anders al de deur uit zijn. En ze zien zichzelf al vanalles doen met hun kleine broertje of zusje (half-broertje of -zusje  willen ze het niet noemen, maar gewoon broertje of zusje, hebben ze ook al bedacht haha).
Ben wel benieuwd hoe het zal gaan als het echt zover is. Niet alles kan natuurlijk meer zo makkelijk als nu. Maar daar vinden we vast wel onze weg in met z'n allen.
Het lijkt me zo leuk om het ze straks te vertellen. Dingen met hun uit te gaan zoeken en ze erbij te betrekken.
Maar goed, eerst maar eens zwanger zien te worden haha! Hele klus om alles verborgen te houden nu voor ze. Wat zwangerschap testen, heb wat boeken gekocht, foliumzuur wat ik slik, haha. Ook wel spannend. Vind het echt het geheimpje van mij en mijn man, haha.

Jullie al nieuws? Houden jullie het wachten nog vol? Haha!
Tot snel! Groetjes

Hoi Nino,
In principe zijn het m'n halfbroertje en -zusje, maar zo voelt het niet hoor. Ik heb een hele goede band met ze. Ik heb m'n zusje ook geboren zien worden.
Het enige wat jammer is, is dat je ze niet helemaal ziet opgroeien. Op m'n 15de was ik het huis al uit en toen waren zij  3 en 6. Je komt wel vaak langs, maar het is toch anders. Nu heb ik zelf een kind, terwijl m'n zusje ook nog een kind is.. Is toch een beetje vreemd.

Het is idd leuk dat je met je vriend probeerd een kindje te krijgen, terwijl niemand anders het weet. M'n zoontje vraagt steeds naar een baby, en eigenlijk heb ik steeds de neiging om te zeggen:"Nog heel even, en dan komt er een baby". Ik kijk er zo ontzetend naar uit om weer zwanger te zijn.
Nog ong. 1 dag en dan zijn die rode duiveltjes weg.... en dan begint het aftellen weer!!

Liefs Mylene

HE Meike....
Ben je er nog?

Hee Meiden,

Ik ben er nog hoor en heb jullie berichtjes net ff doorgelezen!

Ik ben niet vaak op het forum, omdat ik het toch een beetje relaxed wil houden. Niet dat ik het niet leuk vind hoor! Maar ik wil er niet al te veel mee bezig zijn. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Onbewust ben ik er toch elke dag mee bezig!

Ik ga ook met ovul. testen beginnen, omdat ik dit keer het gevoel heb dat mijn eisprong wel eens eerder kan komen. Heb nu al veel last van vloeibaar slijm en last van mijn buik/eierstokken. Ik begin er as dinsdag mee. We zullen zien!

En hoe is het verder met jullie?? Spannend he?

Kus Meike

Hee meiden! Zijn jullie er nog? ben benieuwd hoe het gaat!

Liefs Meike

Hoi Meiden,

Het is idd erg verslavend dit forum, ik zit altijd verhalen hier te lezen enzo. Ik ben ook de godganse dag bezig met het zwanger worden. Ik was zo ontzettend teleurgesteld toen ik ongie werd, ik wist wel dat ik niet zwanger was, maar toch, je zit toch stiekem te hopen.
Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, afleiding zoeken bij m'n zoontje, maar dan zie je weer iemand in de supermarkt met zo'n bolle buik.....

Ik ben in augustus ook begonnen met een opleiding tot apothekersassistente, en in maart heb ik weer examens, maar dan zit je dus in het boek te lezen en dan gaat het over voortplanting e.d. Nou, dan hou je echt je hoofd er niet meer bij.

Hebben jullie eigenlijk verteld tegen vrienden/familie dat jullie bezig zijn?

Vandaag vertelde ik het tegen m'n vriendin, ik dacht dat ze misschien nog iets verbaasd  zou zijn ofzo, zegt ze doodleuk.."Wat, nu pas, ik dacht dat jullie allang bezig waren." En ik maar denken dat ik een verrassend nieuwtje had.

Spreek jullie nog,
Liefs  Mylene

Hallo meiden,

Ben begin januari gestopt met de pil en inmiddel s al drie keer RD gehad, dus nog niet echt regelmatig... Maar rekenend vanaf afgelopen zondag zou ik op 4 maart NOD uitkomen!

Groeten, Elinesmama

Heel erg verslavend hier, haha! Probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn, maar is inderdaad niet gemakkelijk! Dus af en toe 'gun' ik mezelf gewoon even tijd om hier te lezen en wat berichtjes te plaatsen! Het is gewoon een spannende tijd.

Wij hebben het bewust nog aan niemand verteld. Willen het nog wel even voor onszelf houden. Van de week vroeg een vriendin wel aan me of we al een kleintje wilde. Om dan te gaan liegen vind ik ook niet goed. Dus ik zei maar dat we het wel willen, maar dat je nooit weet hoe alles gaat. Beetje vaag gehouden dus. Maar ik denk wel dat ze nu een vermoeden heeft haha.
Ik vind het wel moeilijk om nog niet te vertellen! Wil het wel van de daken schreeuwen eigenlijk!

hoi hoi,

ook ik heb mijn nod ongeveer rond 5 maart. Ik heb 2 x een cyclus gehad van ongeveer 43 dagen, dus daar ga ik ook nu maar van uit... Wanneer denken jullie dat de eisprong ongeveer zal plaats vinden?
Groetjes Lisanne

Terug
Bovenaan