NOD 8 oktober, wie nog meer???

Hoi hoi,

Mijn NOD is als het goed is 6 oktober. Maar testen wacht ik dan nog effe mee. De vorige keer was ik ook overtijd, maar niet zwanger het kwam toen tijdens het testen alsnog.

Groetjes Joyce

hallo daar ben ik weer,..

wij zitten in ronde 2 voor nr 2, mijn dochter is 20maanden en ik ben 25 jr!

ik vind het echt super spannend deze keer,...ik ben er zoveel meer mee bezig als de 1e keer,..toen was ik ook in 1 keer zwanger dus weinig tijd gehad om me druk te maken. Nu heb ik zo sterk het gevoel dat het wel eens heel lang kan gaan duren.... hebben jullie dat ook of zullen het gewoon zenuwen zijn?

allemaal veel succes,..nog 11 dagen,..ps wanneer denken jullie je eisprong gehad te hebben,.. ik voel m altijd een week  lang dus dat is niet zo duidelijk!

Pfffff voor mij nog 9 dagen tot NOD. Wat duurt wachten lang. Ik merk ook dat ik er vele malen meer mee bezig ben dan de vorige keren. Maar ja toen was het dan ook in 1 keer raak. En nu zit ik zowaar in ronde 2....   raar hoor. Al moet ik zeggen dat als het in 1 keer raak is, dat ook niet altijd even leuk is. Zeker niet als je je instelt dat het wel eens een poosje kan duren, maar dat je alvast maar eens een keertje gaat oefenen.

Groetjes ieniemienie

Hallo allemaal mijn nod is op 4 oktober. we hebben al een dochtertje van 4 en gaan nu voor de 2de. Ik heb op 7aug van dit jaar mijn spiraaltje laten verwijderen. Dus kan niet wachten dat het de 4de is.

Groetjes Bianca

Ben heel benieuwd hoe 't met de rest is.
Hier nog niets te zien, maar ja is ook niet gezegt dat mn cyclus weer normaal is...
Morgen ff shoppen (drogist hihi) denk ik!

x mamaloe

Hoi,
Mijn NOD was 7/10, helaas had ik toen inderdaad last van bruinerige afscheiding en wat bloed en daarna weer bruinerig, dit duurder alles maar 24 uur ??? Herkent iemand dit??

Nou hier op voor ronde 3 .... GRGRGRGR vanmorgen de RD op bezoek hoor!! ajmmer had het wel heel erg apart gevonden als ik op dezelfde dag uitgerekend was geweest van   mijn dochtertje.....
Nou ja, nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Terug
Bovenaan