NOD 9 maart, gisteren getest, maar...TWIJFELSSSS!!! HELP!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi dames!

ik hoor bij een van de NOD 9 maart meiden!
ik kon me niet meer bedwingen en heb gisterenavond en vanochtend getest!

beiden een 2e vaag streepje te zien!!!!   WOOHOO!!!!!!!!!
Ik weet dat een streepje een streepje is maar....
maar.. (nu komt ie)...het was een Romed Midstream (blauw/wit)  test

ik ben zo bang dat ik valse hoop heb gekregen omdat ik zoveel slechte verhalen hoor over Romed (zelfs van iemand die haar man positief had getest?!?!)

kan pas morgenavond een CB test halen!

PLEASE KAN IEMAND ME ADVIES GEVEN? of ERVARINGEN??

XXX Snoopy!!

Hoi

Ik zou idd voor de zekerheid een andere test halen dan weet je het zeker.Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een vaag streepje en twee dagen later was die duidelijker.zou zeggen veel succes en ik denk dat je gewoon zwanger bent.laat je het nog weten groetjes wendy

He snoopy,
Tja, houd je blijdschap nog even onder bedwan (moeilijk) en ga zo snel mogelijk een andere test kopen. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, maar ik heb ook de vele negatieve verhalen over romed gehoord. Veel succes!!!
Groetjes Mylene

ladies,

ben ik weer even...
heb zojuist een mailtje ontvangen van Romed...

beide strepen moeten gelijk zijn

het kan zijn dat er nog maar heel weinig HCG in mijn urine zat en dat het streepje daarom zo licht was...... ze zeggen dat hun testen 99% betrouwbaar zijn.....

pfffff!! ik ga alles op alles zetten om vanavond een CB test te bemachtigen!! zodat ik morgenvroeg kan testen!!!!!

Wish me luck!

Snoopy

hoi snoop

GOOD LUCK TOEGEWENST ZAL VOOR JE DUIMEN,groetjes wendy

Good Luck Snoopy!!!!!!!!!!!!!
wel laten weten he????
xie maantje

hee snoopy! ik wil je ook heeeeeel veel succes wensen! zit zelf ook nog in spanning! gister negetief getest, maar nog geen RD te bekennen!

Succes en ik hoop voor je dat het raak is!!!

groetjes Meike

he snoopy

een streep is echt een streep welke test dan maar ook. Alle testen op de markt zijn voor 99% betrouwbaar.
Ik heb zelf een test van matcare en daar zijn ook hele negatieve verhalen over. Maar ik ben nu toch al 11 weken zwanger en gisteren op de echo gezien dat alles goed is.
Ook mijn streepje was zo licht dat ik hem in het daglicht moest bekijken of er wel echt een streepje stond.

Dus GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Bovenaan