NOD 9 maart, gisteren getest, maar...TWIJFELSSSS!!! HELP!!

hoi, nog even iets

Ik las net dat je had gebeld naar Romed zelf.
Ik denk dat ze zeggen dat je gelijke strepen moet hebben omdat als je vroeg in je zwangerschap test dat de kans bestaat dat je ongi nog altijd doorbreekt. (niet te hopen natuurlijk). Mijn strepen op mijn testen bij mijn beide kinderen zijn nooit even donker geweest.
Succes in ieder geval

Hoi,

Hier ook dezelfde twijfels, gisteren een Romed test gedaan, ook een vaag 2e streepje maar wel duidelijk een streepje, vanmorgen een etos test gedaan en daar heel heel licht een 2e streepje. Maar dan moet je wel heel heel goed kijken hoor.
Zit nu vreselijk in spanning.
Zou het wel of zou het niet, ga vanmiddag ook maar een cb test kopen.
Pfff wordt wel gek hoor van die spanning.

Zal ook voor jou duimen!!

Groetjes ingeborg

Hoi hoi,

bedankt iedereen voor jullie lieve steun!!!!
natuurlijk duim ik ook voor jullie!!

p.s. het streepje was wel voldoende zichtbaar zodat ik het niet ik het licht hoefde te houden om het te kunnen zien! het was alleen veeeeeel lichter dan de mega-donkere controlestreep!

de RD zijn er ook nog niet, dus alles hoop is er nog!!

morgen horen jullie meer!!

Snoopy

he snoopy sterkte voor morgen vroeg.

ik zit ook op de wachtbank morgen cb test doen.

groetjes iris 32j 10de 2de

hoi allemaal

Voor   degene die morgen die morgen gaan testen ,Ik ga voor jullie duimen enwel laten weten he.Ik zit nu ook een beetje met rare gevoelens .Mijn nod is pas 22 maart maar heb wel wat kwaaltjes die erop wijzen maar ik ga nog maar niet te vroeg juichen.vorige zwangerschappen had ik dat ook heel snel en gelijk raak maar ga ik maar niet uit.groetjes wendySUCCES VOOR JULLIE

zo leuk dit!
ik had gisteravond getest, beetje vroeg, vandaag nod. En ja hoor.. en heeel licht streepje.. haha.. dus ik samen met mijn man naar het forum om raad te vragen, zie ik dat snoopy dcht De topic heeft geopend een paar uur voor mij.
Fanastisch toch, kan ik alle  antwoorden al lezen!
Nou, ik ga nog wel even wachten met juichen, vanmiddag een cb halen.
Duimen jullie voor me?

Hoe is het met de andere meiden van rond 9 maart?

groetjes lies

Terug
Bovenaan