NOD 9 mei

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo allemaal,</p><p>Nog meer die hun NOD op of rond 9 mei hebben? :)</p><p>In principe is dit voor mij ronde 1. Al wel een poosje met de pil gestopt, maar er nu toch wel bewust bezig om zwanger proberen te worden.</p><p>Erg spannend allemaal. </p>

hoi....
ik moet ook ongeveer nog 20 dagen wachten voor ik weer ongesteld moet worden wat ik natuurlijk niet hoop.... ik heb eind volgende week me eisprong in hoeveelste ronde ik zit geen idee hahaha hou het niet bij......
spannend!!!!!

Hoi hoi,
Mijn NOD ligt ook rond 9 mei. Ik zit nu in ronde 13. Heel benieuwd!!

Super spannend Druifje! Ik ben zelf ook aan het wachten, maar dan voor a.s. weekend. Ik had de afgelopen 2 dagen heel licht bloedverlies, terwijl ik zaterdag pas ongesteld moet worden. 
Stiekem verzin ik nu ook allemaal verschijnselen, extra honger, obstipatie, alles weet ik te koppelen aan het feit dat er misschien iets is. Maar uiteindelijk kan dat ook tussen mijn oren zitten!
Heb jij dat ook al?

Heey MevrouwtjeM,
Ah ja joh! Tussen mijn oren ben ik al zwanger haha.
Bij jou kan het idd een innestelling zijn. Stiekem hoop ik ook een innestellingbloeding te krijgen als een soort "teken" dat het raak is.?
Als het goed is heb ik morgen mijn eisprong. Alleen heb ik hem nog nooit gevoeld...... Hoe kun je hem herkennen? Echt extreem vocht wat draderig is, heb ik nog nooit opgemerkt namelijk

ik heb sinds 2 dagen geleden een afscheiding wat als een klodder in je string/boxer of wat je ook draag.... daar aan ga ik nu merken dat mijn eisprong komt daar bij gebruik ik ook ovulatie testen en een app op mijn telefoon. volgens mijn telefoon krijg ik de 26ste me eisprong maar die is bij mijn meestal 1 a 2 dagen later.... en dat merk ik dus door mijn ovulatie testen..... en je kan uiterraad 2 vingers in je vagina brengen en dan voelen hoe je baarmoederhals ligt en daar miss meteen wat afscheiding pakken dan weet je het vaak ook. maar is per persoon weer anders

Hallo meiden,
Ik heb mijn nod op 8 mei ?. Ik ben heel benieuwd wat er deze maand gaat gebeuren.
Liefs Anouk 

Terug
Bovenaan