NOD 9 mei

Nou dames...Als het goed is afgelopen woensdag het sprongetje gehad ? en goed aan de klus geweest, netjes om de dag.
Hebben jullie ook dat je jezelf gek zit te maken? Ik voel echt van alles onderin mijn buik, maar dat lijkt me toch nog helemaal niet mogelijk? Ook heb ik al 2 dagen onwijs hoofdpijn wat ik normaal tijdens de menstruatie heb (hormonen?)

Hoi dames,
Voor mij mijn eerste ronde... Mijn NOD is 10 mei.

Ik voel ook al allemaal kwaaltjes, maar ik vraag me af of het mijn aankomende menstruatie kan zijn.. Erg last van misselijkheid in vlagen, duizelig wakker worden en zeurende krampen onderin mijn buik.
@Anouk, ik zit nu precies met hetzelfde als jij.

@BloempjeZ   Ik voel idd ook allemaa dingen wat lijkt alsof de menstruatie eraan komt. Maar vandaag precies over een week zou ik ongi moeten worden. Ik heb een regelmatige cyclus dus lijkt mij helemaal niet mogelijk. Heb sinds vandaag menstruatie buikpijn/weïg gevoel onderin mijn buik. 
Snap er werkelijk niets van en het maakt me zo nerveus (en gek)

Ik lees/schrijf ook even mee. Ik heb 4 weken geleden mijn spiraal laten verwijder. Geen idee wanneer hoe mijn cyclus nu is maar verwacht deze week ongesteld te worden. Liever niet natuurlijk haha.
Ik voel ook van alles. Borsten wat voller, lichte buikpijn, boeren laten, misselijk.. geen idee of ik mezelf gek maak. Heb eergisteren een test gedaan maar die was negatief.
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zich nerveus maakt. Wat heel stom voelt, want het is pas ronde 1. 
Iemand al nieuws?

Hmm. Klinkt bekend. Sinds ik ben gestopt met de pil, heb ik elke keer 4 á 5 dagen voor de menstruatie ook die symptomen. Misselijk, zere borsten etc. Misschien dat het dan nog met de menstruatie te maken heeft bij jou?
Ik zit nu 6 dagen voor mijn NOD, merk dat ik ook heel erg moe ben. Maar kan mssn ook slaap te kort zijn. Nog maar even weer een paar dagen afwachten ?

Spannend Druifje! Het is nu 30 dagen na het verwijderen van de spiraal en nog niet ongesteld. Klachten zijn ook minder, dus echt geen idee. Ga dit weekend gewoon weer testen. Verder maar gewoon afwachten, niet mn sterktste kant, haha

Haha die van mij ook niet!!
Heb gisteren testen besteld die dinsdag pas binnen komen, dus eerder kan ik niet testen hihi.
Had vandaag een raar iets, ineens meer afscheiding. Ga bijna denken dat ik schijnzwanger ben.
Woensdag mijn NOD. Hopelijk blijft de menstruatie weg ?

Hoop ik ook voor je! Dat van die afscheiding is wel een teken, wit en waterig (lekker hoor)
Hier nog niks nieuws eigenlijk. Ga zondag testen als er niks veranderd, dan is manlief er ook. Heb er eigenlijk niet zo veel vertrouwen in, denk dat mn cyclus gewoon behoorlijk verward is. Maargoed. 
Ga je dinsdag ook meteen testen of wacht je tot na woensdag?

Terug
Bovenaan